Quote (Provo2100 @ Nov 29 2010 03:57pm)
Fair nok

var også lidt mit indtryk.
Præcis, nu var jeg selv fra Østerbro, men har altid færdes overalt i København, mest af alt Nørrebro og Indre København, så det er noget helt andet det her.
- Men så synes jeg du skulle prøve Sorø, det er endnu værre end Slagelse

kender godt lidt til sorø

der sker ikke det store nej ^^
kommer også selv derfra, mest nørrebro også =)
Quote (xz-master @ Nov 29 2010 04:25pm)
Korsør

lol det jo ikke så langt væk
