d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev173747576775001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 29,525
Joined: May 27 2008
Gold: 14,259.00
Nov 29 2010 11:25am
Quote (Provo2100 @ Nov 29 2010 03:57pm)
Fair nok :) var også lidt mit indtryk.



Præcis, nu var jeg selv fra Østerbro, men har altid færdes overalt i København, mest af alt Nørrebro og Indre København, så det er noget helt andet det her.
- Men så synes jeg du skulle prøve Sorø, det er endnu værre end Slagelse :lol:


kender godt lidt til sorø :D
der sker ikke det store nej ^^
kommer også selv derfra, mest nørrebro også =)

Quote (xz-master @ Nov 29 2010 04:25pm)
Korsør :)


lol det jo ikke så langt væk :)
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Nov 29 2010 11:27am
Quote (FamousDK @ Nov 29 2010 06:24pm)
Yep det blir sgu n1 :love:


:wub:
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Nov 29 2010 11:29am
Quote (Provo2100 @ Nov 29 2010 03:57pm)
Fair nok :) var også lidt mit indtryk.



Præcis, nu var jeg selv fra Østerbro, men har altid færdes overalt i København, mest af alt Nørrebro og Indre København, så det er noget helt andet det her.
- Men så synes jeg du skulle prøve Sorø, det er endnu værre end Slagelse :lol:


I ved ikke hvad der er slemt før I har prøvet Bjerringbro <_<

Quote (FamousDK @ Nov 29 2010 06:10pm)
Hvordan skal Folk holde deres Jule aften og nytårs aften?:)


Jul bliver med familien, nytårsaften ved jeg ikke med endnu...Planlægger sjældent sådan noget.
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 29 2010 11:30am
Quote (Tol_lunatick @ Nov 29 2010 06:25pm)
kender godt lidt til sorø :D
der sker ikke det store nej ^^
kommer også selv derfra, mest nørrebro også =)



lol det jo ikke så langt væk :)


Sorø er dødens by, savner KBH for vildt.
- Nørrebro er et dejligt sted, elsker nattelivet i København B)
Member
Posts: 29,525
Joined: May 27 2008
Gold: 14,259.00
Nov 29 2010 11:35am
Quote (Provo2100 @ Nov 29 2010 06:30pm)
Sorø er dødens by, savner KBH for vildt.
- Nørrebro er et dejligt sted, elsker nattelivet i København B)


yeah same shit her. :)
hvor gammel er du btw?
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 29 2010 11:40am
Quote (Tol_lunatick @ Nov 29 2010 06:35pm)
yeah same shit her. :)
hvor gammel er du btw?


Helt sikkert man. B)
- Jeg er 19, hva med dig?
Member
Posts: 29,525
Joined: May 27 2008
Gold: 14,259.00
Nov 29 2010 11:41am
Quote (Provo2100 @ Nov 29 2010 06:40pm)
Helt sikkert man. B)
- Jeg er 19, hva med dig?


jeg er 18 ^_^
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 29 2010 11:43am
Quote (Tol_lunatick @ Nov 29 2010 06:41pm)
jeg er 18 ^_^


En helt fin alder B)
- Hvor gik du i byen henne? Altså i København
Member
Posts: 29,525
Joined: May 27 2008
Gold: 14,259.00
Nov 29 2010 11:43am
Quote (Provo2100 @ Nov 29 2010 06:43pm)
En helt fin alder B)
- Hvor gik du i byen henne? Altså i København


primært In og Kraz :)
dog ramte jeg også nogle af de små barer rundt omkring ^^
Kant, Betjent Lauritz osv. ^_^
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 29 2010 11:46am
Quote (Tol_lunatick @ Nov 29 2010 06:43pm)
primært In og Kraz :)
dog ramte jeg også nogle af de små barer rundt omkring ^^
Kant, Betjent Lauritz osv. ^_^


Ahh de hovedsaglige steder, jeg er ikke fan af krazeren, den er sgu lidt tør.
- IN, Lauritz osv.. kom jeg tit, dog altid slåskampe på Lauritz B)
Go Back To Dansk Topic List
Prev173747576775001Next
Closed New Topic New Poll