d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev17273747576135Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 2 2011 07:50am
Quote (berens @ 2 Nov 2011 15:49)
Har du været nede og oddse?


Ikke endnu ..
Tabte ret meget igår, så skal lige se alle grupperne igennem og se hvem der VIRKELIG har brug for sejre osv før jeg oddser :D
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,227.26
Nov 2 2011 08:23am
Quote (Kaner @ Nov 2 2011 02:50pm)
Ikke endnu ..
Tabte ret meget igår, så skal lige se alle grupperne igennem og se hvem der VIRKELIG har brug for sejre osv før jeg oddser :D


K :d
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 2 2011 10:40am
Så er der oddset ..
Ikke for så meget idag ^_^

Inter - Lille ~ 1,90
Lyon - Real ~ 1,50
Villarreal - City ~ 1,50

Odds : 4,27 | Indskud : 100 Kroner

e/ Ville ha added Ajax på den her, men var sku lidt usikker på den, men har dog fortudt nu..
Den kamp ville nok ha fået oddset op på 5-6 stykker, men håber jeg tog den rigtige beslutning og lod være :D

-------------------------------------------

Ajax - Dinamo (0-1)
Bayern - Napoli (0-2)
Benfica - Basel (0-1)
Lyon - Real (1-0)
Villarreal - City (2-0)

(Alle kampe er X)

Spilsystem : 3/5 | Indskud : 10 Kroner ~ 100 Kroner

:)

This post was edited by Kaner on Nov 2 2011 10:41am
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,227.26
Nov 2 2011 10:43am
den sidste kan sagtens gå ind o.o
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 2 2011 10:44am
Quote (berens @ 2 Nov 2011 18:43)
den sidste kan sagtens gå ind o.o


Tjah, kan godt li at lave Handicap X'er i en 3/5, fordi de er alle mulige, man skal bare være lucky lucky :D
Og hvis man så rammer, :P
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,227.26
Nov 2 2011 10:45am
Quote (Kaner @ Nov 2 2011 05:44pm)
Tjah, kan godt li at lave Handicap X'er i en 3/5, fordi de er alle mulige, man skal bare være lucky lucky :D
Og hvis man så rammer, :P


så giver det godt igen <3
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 2 2011 10:46am
Quote (berens @ 2 Nov 2011 18:45)
så giver det godt igen <3


Jeps :D Kan dog se at jeg glemte den jeg faktisk tror mest på ..
Ville ha spillet Inter - Lille (0-1) X .. Den synes jeg ser ret sikker ud imo ..
Den har jeg åbenbart glemt at tage på :(
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,227.26
Nov 2 2011 10:47am
Quote (Kaner @ Nov 2 2011 05:46pm)
Jeps :D Kan dog se at jeg glemte den jeg faktisk tror mest på ..
Ville ha spillet Inter - Lille (0-1) X .. Den synes jeg ser ret sikker ud imo ..
Den har jeg åbenbart glemt at tage på :(


:)
lyon - real 2-0. Det ville jeg have sat på istedet for 1 ^^
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 2 2011 10:49am
Quote (berens @ 2 Nov 2011 18:47)
:)
lyon - real 2-0. Det ville jeg have sat på istedet for 1 ^^


True, men Lyon har nogle store basser nede i forsvaret, og de kan faktisk også gå hen og score da de nu er på hjemmebane..
Real spillede også kun 1-0 mod et eller andet crap hold i ligaen sidste runde, så spiller den lidt safe, da jeg tror den bliver 2-1 til Real..
Higuain - Gomis - Ronaldo .. Sådan bliver målscore listen :D
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,227.26
Nov 2 2011 11:39am
Quote (Kaner @ Nov 2 2011 05:49pm)
True, men Lyon har nogle store basser nede i forsvaret, og de kan faktisk også gå hen og score da de nu er på hjemmebane..
Real spillede også kun 1-0 mod et eller andet crap hold i ligaen sidste runde, så spiller den lidt safe, da jeg tror den bliver 2-1 til Real..
Higuain - Gomis - Ronaldo .. Sådan bliver målscore listen :D


du helt væk. Så du hvordan lyon tacklede madrid sidste gang?
tror på en 1-3 ^^
Go Back To Dansk Topic List
Prev17273747576135Next
Add Reply New Topic New Poll