Quote (xz-master @ Nov 29 2010 03:43pm)
Slagelse er chill nok :b
Fair nok

var også lidt mit indtryk.
Quote (Tol_lunatick @ Nov 29 2010 03:45pm)
altså det er vel okay.
der er fandme stor forskel i og med jeg flyttede fra det indre københavn, nærmere betegnet frederiksberg/nørrebro.
så det at komme herud er en kæmpe omvæltning

der sker jo ikke en skid, sammenlignet med. men på sin vis er det hyggeligt nok

de burde bare være lidt bedre, til at fjerne sneen fra deres veje.

hvor er du fra da? ^^
Præcis, nu var jeg selv fra Østerbro, men har altid færdes overalt i København, mest af alt Nørrebro og Indre København, så det er noget helt andet det her.
- Men så synes jeg du skulle prøve Sorø, det er endnu værre end Slagelse
