d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev172737475765001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 29 2010 08:43am
Quote (Provo2100 @ Nov 29 2010 02:35pm)
Haha fair nok man, hvad synes du så om slagelse? :)


Slagelse er chill nok :b
Member
Posts: 29,525
Joined: May 27 2008
Gold: 14,259.00
Nov 29 2010 08:45am
Quote (Provo2100 @ Nov 29 2010 03:35pm)
Haha fair nok man, hvad synes du så om slagelse? :)


altså det er vel okay.
der er fandme stor forskel i og med jeg flyttede fra det indre københavn, nærmere betegnet frederiksberg/nørrebro.
så det at komme herud er en kæmpe omvæltning ^_^
der sker jo ikke en skid, sammenlignet med. men på sin vis er det hyggeligt nok :) de burde bare være lidt bedre, til at fjerne sneen fra deres veje. ^_^

Quote (xz-master @ Nov 29 2010 03:43pm)
Slagelse er chill nok :b


hvor er du fra da? ^^

This post was edited by Tol_lunatick on Nov 29 2010 08:45am
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 29 2010 08:57am
Quote (xz-master @ Nov 29 2010 03:43pm)
Slagelse er chill nok :b


Fair nok :) var også lidt mit indtryk.

Quote (Tol_lunatick @ Nov 29 2010 03:45pm)
altså det er vel okay.
der er fandme stor forskel i og med jeg flyttede fra det indre københavn, nærmere betegnet frederiksberg/nørrebro.
så det at komme herud er en kæmpe omvæltning ^_^
der sker jo ikke en skid, sammenlignet med. men på sin vis er det hyggeligt nok :) de burde bare være lidt bedre, til at fjerne sneen fra deres veje. ^_^



hvor er du fra da? ^^


Præcis, nu var jeg selv fra Østerbro, men har altid færdes overalt i København, mest af alt Nørrebro og Indre København, så det er noget helt andet det her.
- Men så synes jeg du skulle prøve Sorø, det er endnu værre end Slagelse :lol:
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 29 2010 09:25am
Quote (Tol_lunatick @ Nov 29 2010 02:45pm)
altså det er vel okay.
der er fandme stor forskel i og med jeg flyttede fra det indre københavn, nærmere betegnet frederiksberg/nørrebro.
så det at komme herud er en kæmpe omvæltning ^_^
der sker jo ikke en skid, sammenlignet med. men på sin vis er det hyggeligt nok :) de burde bare være lidt bedre, til at fjerne sneen fra deres veje. ^_^



hvor er du fra da? ^^


Korsør :)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,314.91
Nov 29 2010 10:43am
Quote (xz-master @ Nov 29 2010 04:25pm)
Korsør :)


Skælskør FTW! <3 :i
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 29 2010 11:10am
Hvordan skal Folk holde deres Jule aften og nytårs aften?:)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,314.91
Nov 29 2010 11:11am
Quote (FamousDK @ Nov 29 2010 06:10pm)
Hvordan skal Folk holde deres Jule aften og nytårs aften?:)


Stille og rolig juleaften med familien :D
og nytårs aften tager jeg til fest <3 :i

u <3?

This post was edited by berens on Nov 29 2010 11:11am
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 29 2010 11:13am
Quote (berens @ Nov 29 2010 05:11pm)
Stille og rolig juleaften med familien :D
og nytårs aften tager jeg til fest <3 :i

u <3?


Jule aften er sat med familie

Nýtårs aften ja? der skal jeg være så banket igennem der intet fattes i mit hoved og fyre den af til nogen fester :D
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,314.91
Nov 29 2010 11:20am
Quote (FamousDK @ Nov 29 2010 06:13pm)
Jule aften er sat med familie

Nýtårs aften ja? der skal jeg være så banket igennem der intet fattes i mit hoved og fyre den af til nogen fester :D


lyder skam fint :D
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 29 2010 11:24am
Quote (berens @ Nov 29 2010 05:20pm)
lyder skam fint :D


Yep det blir sgu n1 :love:
Go Back To Dansk Topic List
Prev172737475765001Next
Closed New Topic New Poll