d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Trænings Chat
Prev17273747576195Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,995
Joined: Aug 3 2008
Gold: 3,380.00
Feb 5 2011 04:09am
Quote (haloneya @ Feb 4 2011 07:18pm)
spis noget mere kød... alt det lorte protein pulver er så falsk


Vil du have mit kontonummer så du kan sende mig nogle penge? Der sku ikke råd til at spise kød hver dag når du er på su min ven. Og hvad snakker du om falsk? Du er da bare fuld af lort hva? :D
Member
Posts: 996
Joined: Nov 27 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 5 2011 01:55pm
Spiller meget fodbold ^_^
Member
Posts: 21,098
Joined: Mar 16 2006
Gold: 803.76
Feb 6 2011 10:33pm
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Feb 7 2011 12:38am
Quote (Thye @ 7 Feb 2011 05:33)


Kommer an på hvad du leder efter? En gainer er på ingen måde et vidundermiddel til muskelopbygning. Det er som alm. proteinpuler + en del sukker og andet shit. Du vil måske tro du tager meget masse på, men hvad nytter det når meget af det er fedt?
Jeg synes du burde overveje alm. proteinpulver.
Member
Posts: 21,098
Joined: Mar 16 2006
Gold: 803.76
Feb 7 2011 12:48am
Quote (Monze @ 7 Feb 2011 08:38)
Kommer an på hvad du leder efter? En gainer er på ingen måde et vidundermiddel til muskelopbygning. Det er som alm. proteinpuler + en del sukker og andet shit. Du vil måske tro du tager meget masse på, men hvad nytter det når meget af det er fedt?
Jeg synes du burde overveje alm. proteinpulver.


Altså lige nu har jeg Muscle milk, og er endelig rimlig godt tilfreds med det.
Jeg går naturligvis efter og få muskler, men mest af alt for at få støre arme og mere ''markerde'' arme, eller hva det hedder..

Blev du klogere der? :P
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Feb 7 2011 01:22am
Quote (Thye @ 7 Feb 2011 07:48)
Altså lige nu har jeg Muscle milk, og er endelig rimlig godt tilfreds med det.
Jeg går naturligvis efter og få muskler, men mest af alt for at få støre arme og mere ''markerde'' arme, eller hva det hedder..

Blev du klogere der? :P


Altså hvis du tager en smule fedt på armene sammen med de muskler du opbygger så kommer de helt sikkert til at se større ud. Problemet er bare som jeg ser det at folk der gerne vil opbygge muskelmasse bliver lokket af diverse "gainers" der altid hedder noget med "serious insane mass extreme 9000". Det der hjælper dine muskler med at vokse sig større er træning kombineret med protein i restitutionsfasen. Gainers giver dig proteinen, men du får samtidig et skud kalorier, ofte af den dårlige slags, oven i hatten. Lidt som at tage en protein shake med et glas sukkervand til.

Selvom diverse produkter lover gode resultater på kort sigt så tager det ret lang tid at opbygge en væsentlig muskelmasse.
Member
Posts: 21,661
Joined: Jan 20 2008
Gold: 138.00
Feb 10 2011 08:36am
Nogen som har en god træningsplan som kan hjælpe med at smide de overflødige jule-kilo?
Altså løbeteknink eller noget? fx 10 min løb, 5 min gå osv?
I kan også give link eller noget. :)
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Feb 10 2011 09:58am
Nogle der drikker proteindrik, mht. styketræning (center osv).?

Vil gerne høre nogle erfaringer, om det hjælper og sådan :)
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Feb 10 2011 11:15am
Quote (JoneZ @ 10 Feb 2011 15:36)
Nogen som har en god træningsplan som kan hjælpe med at smide de overflødige jule-kilo?
Altså løbeteknink eller noget? fx 10 min løb, 5 min gå osv?
I kan også give link eller noget. :)


20-30 minutters motion hver 5-6 dage om ugen gerne kombineret med styrketræning først. Den mest vigtige faktor er vel din kost/diet. Drop alle drikke pånær vand og spis med omhu og måde så skal de nok forsvinde.

Quote (xuro @ 10 Feb 2011 16:58)
Nogle der drikker proteindrik, mht. styketræning (center osv).?

Vil gerne høre nogle erfaringer, om det hjælper og sådan :)


Proteindrik er ikke noget vidundermiddel og det gør ingenting som almindelig mad ikke ville kunne gøre. Grunden til at man tager det er typisk for bekvemmelighedens skyld så man ikke skal spise helt så mange måltider hver dag og samtidig indeholder de ikke mange kalorier.
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Feb 10 2011 11:32am
Quote (Monze @ Feb 10 2011 06:15pm)
20-30 minutters motion hver 5-6 dage om ugen gerne kombineret med styrketræning først. Den mest vigtige faktor er vel din kost/diet. Drop alle drikke pånær vand og spis med omhu og måde så skal de nok forsvinde.



Proteindrik er ikke noget vidundermiddel og det gør ingenting som almindelig mad ikke ville kunne gøre. Grunden til at man tager det er typisk for bekvemmelighedens skyld så man ikke skal spise helt så mange måltider hver dag og samtidig indeholder de ikke mange kalorier.


Super, tak :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev17273747576195Next
Add Reply New Topic New Poll