d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev17273747576482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Oct 20 2010 01:29pm
Quote (Znuggle @ Oct 20 2010 07:24pm)
Gad vide hvor mange mål der når at blive underkendt. De bliver jo spillet af banen.


Barca er meget overlegne, men FCK har også haft nogle okay løb.. Jeg håber på en 1-1 og drømmer om 2-1 til FCK.
De skal bare lige ud i omklædningsrummet og have en snak med Ståle, så kører det :)

This post was edited by xz-master on Oct 20 2010 01:30pm
Member
Posts: 29,033
Joined: Nov 3 2005
Gold: 29,415.28
Oct 20 2010 01:30pm
Quote (xz-master @ 20 Oct 2010 20:29)
Barca er meget overlegne, men FCK har også haft nogle okay løb.. Jeg håber på en 1-1 og drømmer om 2-1 til FCK.


Drøm du bare :P
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Oct 20 2010 01:36pm
3 offside mål! :O kæft jeg blev bange hver gang :)
santin skal nok score! :D
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 20 2010 01:39pm
TAG DIG SAMMEN SANTIN!!!
- Heldigt vi kun er bagud 0-1, men jeg tror på at vi kan få en 1-1 selvom det måske lyder, som et drømme resultat.

Jeg savner Linderoth, Allback, Gravgaard og Hangeland lige nu :(
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Oct 20 2010 01:40pm
Fedt at se de danske løver på samme bane med verdens bedste hold :D
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 20 2010 01:46pm
Quote (Tupac93 @ Oct 20 2010 08:40pm)
Fedt at se de danske løver på samme bane med verdens bedste hold :D


Jaa det er vildt, glæder mig til hjemmekampen (har plads-billet) ;)
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Oct 20 2010 01:46pm
Quote (Provo2100 @ Oct 20 2010 07:39pm)
TAG DIG SAMMEN SANTIN!!!
- Heldigt vi kun er bagud 0-1, men jeg tror på at vi kan få en 1-1 selvom det måske lyder, som et drømme resultat.

Jeg savner Linderoth, Allback, Gravgaard og Hangeland lige nu :(


Håber at Ståle har givet Santin en dumme-flad og at han nu løber op og scorer, gerne to gange ;)
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 20 2010 01:48pm
Quote (xz-master @ Oct 20 2010 08:46pm)
Håber at Ståle har givet Santin en dumme-flad og at han nu løber op og scorer, gerne to gange ;)


haha ja det ville sgu være lækkert! :D

Kampen er igang igen, held og lykke drenge! ;)

FORZA FCK :hail:
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Oct 20 2010 01:49pm
Kampen ender 3-0..
I Parken bliver den 1-2..
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Oct 20 2010 01:52pm
Quote (JelleDK @ Oct 20 2010 07:49pm)
Kampen ender 3-0..
I Parken bliver den 1-2..


Den quote gemmer jeg lige.
Go Back To Dansk Topic List
Prev17273747576482Next
Add Reply New Topic New Poll