Quote (Znuggle @ Oct 20 2010 07:24pm)
Gad vide hvor mange mål der når at blive underkendt. De bliver jo spillet af banen.
Barca er meget overlegne, men FCK har også haft nogle okay løb.. Jeg håber på en 1-1 og drømmer om 2-1 til FCK.
De skal bare lige ud i omklædningsrummet og have en snak med Ståle, så kører det
This post was edited by xz-master on Oct 20 2010 01:30pm