d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev17172737475167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
Aug 2 2012 05:35pm
så stopper jeg d3..

Kendte ikke til det "Gem" tradebug hvor den viser som om der er 5 gems.. men så får man kun 1..

Skulle sælge stuff der var 80 mio værd vs gems.. men fik kun 1..

Har stadig masser tilbage.. men gider ikke!

This post was edited by 3Dimensional on Aug 2 2012 05:38pm
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Aug 2 2012 05:38pm
Quote (3Dimensional @ Aug 3 2012 01:35am)
så stopper jeg d3..

Kendte ikke til det "Gem" tradebug hvor den viser som om der er 5 gems.. men så får man kun 1..

Skulle sælge stuff der var 80 mild værd vs gems.. men fik kun 1..

Har stadig masser tilbage.. men gider ikke!


Du burde virkelig have holdt øje med strat og discussion forums, de bliver ved med at poste topics omkring det her :(
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
Aug 2 2012 06:46pm
Quote (TheAngel @ Aug 2 2012 11:38pm)
Du burde virkelig have holdt øje med strat og discussion forums, de bliver ved med at poste topics omkring det her :(


Man må vel godt være lidt heldig... Så fandt man lige det her.. jeg skulle ellers til at stoppe :)

Hvad er det mon værd? Der er ikke noget der ligner på AH :D



This post was edited by 3Dimensional on Aug 2 2012 06:53pm
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Aug 3 2012 03:05am
Quote (3Dimensional @ 3 Aug 2012 01:46)
Man må vel godt være lidt heldig... Så fandt man lige det her.. jeg skulle ellers til at stoppe :)

Hvad er det mon værd? Der er ikke noget der ligner på AH :D

http://img232.imageshack.us/img232/4177/screenshot137ns.jpg


fik 150€ for et der minder meget om det min havde bare 2.9% life leech istdet for int
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Aug 3 2012 03:21am
Quote (3Dimensional @ Aug 3 2012 01:46am)
Man må vel godt være lidt heldig... Så fandt man lige det her.. jeg skulle ellers til at stoppe :)

Hvad er det mon værd? Der er ikke noget der ligner på AH :D

http://img232.imageshack.us/img232/4177/screenshot137ns.jpg


Lucky bastad :-P Hvis bare den havde haft ll, men den er stadig gg
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Aug 6 2012 09:45am
Puh, klarede lige Diablo Inferno solo på min DH, det er godt nok lidt nervepirrende at man ved at man dør uanset hvad man bliver ramt af.

This post was edited by Whyred on Aug 6 2012 09:46am
Member
Posts: 2,974
Joined: Aug 27 2010
Gold: 60,300.00
Aug 6 2012 03:56pm
Quote (Whyred @ Aug 6 2012 05:45pm)
Puh, klarede lige Diablo Inferno solo på min DH, det er godt nok lidt nervepirrende at man ved at man dør uanset hvad man bliver ramt af.


hur mkt dmg har du?
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Aug 6 2012 04:10pm
Quote (SaulGoodman @ 6 Aug 2012 22:56)
hur mkt dmg har du?



60k ca.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Aug 6 2012 04:14pm
Quote (Whyred @ Aug 7 2012 12:10am)
60k ca.


dia er nem ;)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Aug 6 2012 04:19pm
Ja men det er stadig lidt nervepirrende at vide at uanset hvad du bliver ramt af så dør du.
Go Back To Dansk Topic List
Prev17172737475167Next
Add Reply New Topic New Poll