d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev171727374755001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 29 2010 06:18am
Quote (LegionOfAngels @ Nov 29 2010 01:04pm)
Klokken er 13:00 og du siger godmorgen -.-

Altså jeg ved godt jeg stod op kl 11:30, men ligefrem godmorgen :o


Det er morgen i sorø... så bare chill B)
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 29 2010 07:26am
God eftermiddag :D
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 29 2010 07:28am
Quote (xz-master @ Nov 29 2010 02:26pm)
God eftermiddag :D


Godmorgen :)
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 29 2010 07:57am
Det snart :santa: !
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 29 2010 07:58am
Quote (FamousDK @ Nov 29 2010 02:57pm)
Det snart :santa: !


Ja! Jeg har købt omkring 5-6 chokolade julekalendere til min søster, som fylder 3 her i starten af december og så er der selvfølgelig dem, som de andre har købt til hende.. Hun kommer til og brække sig hele julen af bare chokolade B)
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Nov 29 2010 08:05am
Jeg har købt en til kæresten til 110 kr og fik selv en af de billige fra fakta. Måske jeg burde tage min uddannelse som finansøkonom til genovervejelse :huh:
Member
Posts: 29,525
Joined: May 27 2008
Gold: 14,259.00
Nov 29 2010 08:06am
Quote (Provo2100 @ Nov 29 2010 01:18pm)
Det er morgen i sorø... så bare chill B)


er du fra Sorø ? ^_^
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 29 2010 08:09am
Quote (Tol_lunatick @ Nov 29 2010 03:06pm)
er du fra Sorø ? ^_^


Jeg er tilflytter, for 2 måneder siden nu ca. Ellers har jeg boet i København hele mit liv. B)
Member
Posts: 29,525
Joined: May 27 2008
Gold: 14,259.00
Nov 29 2010 08:13am
Quote (Provo2100 @ Nov 29 2010 03:09pm)
Jeg er tilflytter, for 2 måneder siden nu ca. Ellers har jeg boet i København hele mit liv. B)


hehe.
samme her :)
er dog flyttet til slagelse, for ikke så længe siden ^_^
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 29 2010 08:35am
Quote (Tol_lunatick @ Nov 29 2010 03:13pm)
hehe.
samme her :)
er dog flyttet til slagelse, for ikke så længe siden ^_^


Haha fair nok man, hvad synes du så om slagelse? :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev171727374755001Next
Closed New Topic New Poll