Quote (xz-master @ 20 Oct 2010 20:10)
De har ikk' den bold længe nok til at udrette noget

Nej det har de ikke, men synes nu de spillede godt lige de første få minutter
FUCK HVOR FAIL AF SANTIN HVAD SKER DER MAN
This post was edited by inzinity on Oct 20 2010 01:13pm