d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev17172737475482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,033
Joined: Nov 3 2005
Gold: 29,415.28
Oct 20 2010 01:06pm
Quote (xz-master @ 20 Oct 2010 20:02)
Super lækkert at man kan høre vores fans synge, selvom de kun udgør cirka 1/10 af alle tilskuerne på stadion.


BANG også var der kasse til Barcelona
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Oct 20 2010 01:10pm
Quote (inzinity @ Oct 20 2010 07:06pm)
BANG også var der kasse til Barcelona


De har ikk' den bold længe nok til at udrette noget :(
Member
Posts: 29,033
Joined: Nov 3 2005
Gold: 29,415.28
Oct 20 2010 01:11pm
Quote (xz-master @ 20 Oct 2010 20:10)
De har ikk' den bold længe nok til at udrette noget :(


Nej det har de ikke, men synes nu de spillede godt lige de første få minutter


FUCK HVOR FAIL AF SANTIN HVAD SKER DER MAN :O

This post was edited by inzinity on Oct 20 2010 01:13pm
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Oct 20 2010 01:13pm
HVAD LAVER SANTIN!?
Member
Posts: 29,033
Joined: Nov 3 2005
Gold: 29,415.28
Oct 20 2010 01:16pm
Quote (xz-master @ 20 Oct 2010 20:13)
HVAD LAVER SANTIN!?


Han får godt nok skider!!
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Oct 20 2010 01:17pm
Quote (inzinity @ Oct 20 2010 07:16pm)
Han får godt nok skider!!


Den er Ståle ikk tilfreds med :P
Member
Posts: 29,033
Joined: Nov 3 2005
Gold: 29,415.28
Oct 20 2010 01:19pm
Quote (xz-master @ 20 Oct 2010 20:17)
Den er Ståle ikk tilfreds med :P


Det forstår jeg skam godt! han kunne ha scoret til 1-1
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Oct 20 2010 01:20pm
Quote (inzinity @ Oct 20 2010 07:19pm)
Det forstår jeg skam godt! han kunne ha scoret til 1-1


Jeg skreg bare: "LØØØØØØB!!!!"
Member
Posts: 29,033
Joined: Nov 3 2005
Gold: 29,415.28
Oct 20 2010 01:23pm
Quote (xz-master @ 20 Oct 2010 20:20)
Jeg skreg bare: "LØØØØØØB!!!!"


Tror godt FCK kan nå at få en kasse
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Oct 20 2010 01:24pm
Gad vide hvor mange mål der når at blive underkendt. De bliver jo spillet af banen.
Go Back To Dansk Topic List
Prev17172737475482Next
Add Reply New Topic New Poll