☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev
1
70
71
72
73
74
135
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 28729
Replies: 1349
Track Topic
Roneye
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,392,965.50
#711
Oct 31 2011 04:54pm
Nvm
This post was edited by ZwiX on Oct 31 2011 05:02pm
berens
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,235.81
#712
Nov 1 2011 07:20am
Quote (Kaner @ Oct 31 2011 10:48pm)
Pwnage !
http://i39.tinypic.com/e0jpz9.jpg
... Havde haft 2Mio hvis jeg havde spillet mine 1Mio på Newcastle
lucky shit
Ej, var en fortjent sejr og den blev vist på tv3, din bøv
Kaner
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold
:
0.60
#713
Nov 1 2011 12:45pm
Quote (berens @ 1 Nov 2011 15:20)
lucky shit
Ej, var en fortjent sejr og den blev vist på tv3, din bøv
LOL ! Nej den gjorde skuda ikke
Ingen kampe udover CL, EL og SL bliver vist på TV3's kanaler ^^
berens
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,235.81
#714
Nov 1 2011 01:26pm
Quote (Kaner @ Nov 1 2011 07:45pm)
LOL ! Nej den gjorde skuda ikke
Ingen kampe udover CL, EL og SL bliver vist på TV3's kanaler ^^
så var det kanal 6 ^^
.. Tabte odds på milan allerede.
Kaner
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold
:
0.60
#715
Nov 1 2011 03:12pm
Quote (berens @ 1 Nov 2011 21:26)
så var det kanal 6 ^^
.. Tabte odds på milan allerede.
Nitten
Jeg er dybt irriteret over at jeg taber på Porto ..
De spiller pisse godt, og det er mod et bæ hold ..
Sux ! Igen på et straffespark ofc . -.-
berens
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,235.81
#716
Nov 2 2011 02:54am
Quote (Kaner @ Nov 1 2011 10:12pm)
Nitten
Jeg er dybt irriteret over at jeg taber på Porto ..
De spiller pisse godt, og det er mod et bæ hold ..
Sux ! Igen på et straffespark ofc . -.-
den havde jeg også oddset på. Tabte også på chelsea de noobs
Kaner
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold
:
0.60
#717
Nov 2 2011 05:34am
Quote (berens @ 2 Nov 2011 10:54)
den havde jeg også oddset på. Tabte også på chelsea de noobs
Alle hold nubede rundt igår
Idag er det sjovere !
This post was edited by Kaner on Nov 2 2011 05:37am
berens
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,235.81
#718
Nov 2 2011 06:46am
Quote (Kaner @ Nov 2 2011 12:34pm)
Alle hold nubede rundt igår
Idag er det sjovere !
http://i43.tinypic.com/2ikqwt1.jpg
ye, det var mega trist..
har oddset på :
united
moskva
city
madrid
bayern
Kaner
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold
:
0.60
#719
Nov 2 2011 07:11am
Quote (berens @ 2 Nov 2011 14:46)
ye, det var mega trist..
har oddset på :
united
moskva
city
madrid
bayern
Håber ikke du har oddset lige på United til odds 1.05
berens
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,235.81
#720
Nov 2 2011 07:18am
Quote (Kaner @ Nov 2 2011 02:11pm)
Håber ikke du har oddset lige på United til odds 1.05
tog den bare med. Blev mega i tvivl dernede. Kunne ikke huske om 2-0 betød at united skulle vinde med 2 eller at de andre startede med 2
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
70
71
72
73
74
135
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact