d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev17071727374135Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Oct 31 2011 04:54pm
Nvm

This post was edited by ZwiX on Oct 31 2011 05:02pm
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.81
Nov 1 2011 07:20am
Quote (Kaner @ Oct 31 2011 10:48pm)
Pwnage !

http://i39.tinypic.com/e0jpz9.jpg

... Havde haft 2Mio hvis jeg havde spillet mine 1Mio på Newcastle :D


lucky shit :D
Ej, var en fortjent sejr og den blev vist på tv3, din bøv :mellow:
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 1 2011 12:45pm
Quote (berens @ 1 Nov 2011 15:20)
lucky shit :D
Ej, var en fortjent sejr og den blev vist på tv3, din bøv  :mellow:


LOL ! Nej den gjorde skuda ikke :D
Ingen kampe udover CL, EL og SL bliver vist på TV3's kanaler ^^
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.81
Nov 1 2011 01:26pm
Quote (Kaner @ Nov 1 2011 07:45pm)
LOL ! Nej den gjorde skuda ikke :D
Ingen kampe udover CL, EL og SL bliver vist på TV3's kanaler ^^


så var det kanal 6 ^^

.. Tabte odds på milan allerede.
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 1 2011 03:12pm
Quote (berens @ 1 Nov 2011 21:26)
så var det kanal 6 ^^

.. Tabte odds på milan allerede.


Nitten :lol:

Jeg er dybt irriteret over at jeg taber på Porto ..
De spiller pisse godt, og det er mod et bæ hold ..
Sux ! Igen på et straffespark ofc . -.-
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.81
Nov 2 2011 02:54am
Quote (Kaner @ Nov 1 2011 10:12pm)
Nitten :lol:

Jeg er dybt irriteret over at jeg taber på Porto ..
De spiller pisse godt, og det er mod et bæ hold ..
Sux ! Igen på et straffespark ofc . -.-


den havde jeg også oddset på. Tabte også på chelsea de noobs :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 2 2011 05:34am
Quote (berens @ 2 Nov 2011 10:54)
den havde jeg også oddset på. Tabte også på chelsea de noobs :D


Alle hold nubede rundt igår :lol:

Idag er det sjovere !



This post was edited by Kaner on Nov 2 2011 05:37am
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.81
Nov 2 2011 06:46am
Quote (Kaner @ Nov 2 2011 12:34pm)
Alle hold nubede rundt igår :lol:

Idag er det sjovere !

http://i43.tinypic.com/2ikqwt1.jpg


ye, det var mega trist.. :D

har oddset på :
united
moskva
city
madrid
bayern
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 2 2011 07:11am
Quote (berens @ 2 Nov 2011 14:46)
ye, det var mega trist.. :D

har oddset på :
united
moskva
city
madrid
bayern


Håber ikke du har oddset lige på United til odds 1.05 :lol:
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.81
Nov 2 2011 07:18am
Quote (Kaner @ Nov 2 2011 02:11pm)
Håber ikke du har oddset lige på United til odds 1.05 :lol:


tog den bare med. Blev mega i tvivl dernede. Kunne ikke huske om 2-0 betød at united skulle vinde med 2 eller at de andre startede med 2
Go Back To Dansk Topic List
Prev17071727374135Next
Add Reply New Topic New Poll