d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev170717273745001Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 28 2010 09:04pm
Quote (Provo2100 @ 29 Nov 2010 04:04)
Godnat B)


gn8 :D
måske sku jeg os gå i seng nu.
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 28 2010 09:19pm
Quote (waw @ 29 Nov 2010 04:04)
gn8 :D
måske sku jeg os gå i seng nu.


Sådan har jeg det også.. har overvejet at gå i seng længe, men har haft så meget andet at give mig til..
Member
Posts: 83,219
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 29 2010 01:23am
Godmorgen folkens :)
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 29 2010 04:07am
Quote (Aura @ Nov 29 2010 07:23am)
Godmorgen folkens :)


Morgen :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 29 2010 05:30am
Quote (FamousDK @ Nov 29 2010 12:07pm)
Morgen :D


Jeg tror da vidst det over din senge tid allerede lille ven <_<
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 29 2010 05:36am
Quote (LegionOfAngels @ Nov 29 2010 11:30am)
Jeg tror da vidst det over din senge tid allerede lille ven <_<


:cry:
Nu ligger jeg mig i seng igen :(
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 29 2010 05:39am
Quote (FamousDK @ Nov 29 2010 01:36pm)
:cry:
Nu ligger jeg mig i seng igen :(


Godt, dygtig dreng :thumbsup:

Det er der du høre til ;)
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Nov 29 2010 05:56am
Lad dette være en lærestreg. Tequila gør dig glad og dum, men giver som regel en fandens hovedpine dagen efter især når man kombinerer det med snaps og øl. Undertegnede her kan dog anbefale Cactus pillerne.. DE VIRKER! :ROFL:
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 29 2010 05:59am
Godmorgen allesammen! B)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 29 2010 06:04am
Quote (Provo2100 @ Nov 29 2010 01:59pm)
Godmorgen allesammen! B)


Klokken er 13:00 og du siger godmorgen -.-

Altså jeg ved godt jeg stod op kl 11:30, men ligefrem godmorgen :o
Go Back To Dansk Topic List
Prev170717273745001Next
Closed New Topic New Poll