☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev
1
70
71
72
73
74
482
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 77734
Replies: 4814
Track Topic
Provo2100
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
20,199.00
#711
Oct 20 2010 11:37am
Optakten er gået igang!
- Ses gutter og go' kamp!
FORZA FCK!!!
xz-master
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold
:
7,454.00
#712
Oct 20 2010 12:08pm
Quote (Hore_to_the_t @ Oct 20 2010 04:20pm)
er der optakt nu??
Ja.
De flækker dem
inzinity
Member
Posts: 29,033
Joined: Nov 3 2005
Gold
:
29,415.28
#713
Oct 20 2010 12:35pm
Det bliver en super kamp.
skabslaage
Member
Posts: 9,961
Joined: May 5 2009
Gold
:
125.51
#714
Oct 20 2010 12:37pm
nogle der har et streaming link ?
xz-master
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold
:
7,454.00
#715
Oct 20 2010 12:42pm
Quote (skabslaage @ Oct 20 2010 06:37pm)
nogle der har et streaming link ?
Den er på 3+
Bare Google det: fck f.c barcelona stream
skabslaage
Member
Posts: 9,961
Joined: May 5 2009
Gold
:
125.51
#716
Oct 20 2010 12:44pm
har prøvet at finde et stream, men kan ikke finde noget hvor det er gratis :/
HlpmePlz
Member
Posts: 4,508
Joined: Apr 7 2008
Gold
:
8,246.18
#717
Oct 20 2010 12:48pm
Quote (skabslaage @ Oct 20 2010 06:44pm)
har prøvet at finde et stream, men kan ikke finde noget hvor det er gratis :/
atdhe.net ellr myp2p.eu, måske virker det
xz-master
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold
:
7,454.00
#718
Oct 20 2010 12:52pm
Quote (skabslaage @ Oct 20 2010 06:44pm)
har prøvet at finde et stream, men kan ikke finde noget hvor det er gratis :/
Kan ikk finde noget til dig, sry.
inzinity
Member
Posts: 29,033
Joined: Nov 3 2005
Gold
:
29,415.28
#719
Oct 20 2010 12:57pm
Puha der var FCK heldige ^^
xz-master
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold
:
7,454.00
#720
Oct 20 2010 01:02pm
Super lækkert at man kan høre vores fans synge, selvom de kun udgør cirka 1/10 af alle tilskuerne på stadion.
Edit/
Nooooo!
This post was edited by xz-master on Oct 20 2010 01:05pm
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
70
71
72
73
74
482
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact