d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev17071727374482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 20 2010 11:37am
Optakten er gået igang!
- Ses gutter og go' kamp!

FORZA FCK!!! :hail:
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Oct 20 2010 12:08pm
Quote (Hore_to_the_t @ Oct 20 2010 04:20pm)
er der optakt nu??


Ja.

De flækker dem ;)
Member
Posts: 29,033
Joined: Nov 3 2005
Gold: 29,415.28
Oct 20 2010 12:35pm
Det bliver en super kamp.
Member
Posts: 9,961
Joined: May 5 2009
Gold: 125.51
Oct 20 2010 12:37pm
nogle der har et streaming link ? :(
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Oct 20 2010 12:42pm
Quote (skabslaage @ Oct 20 2010 06:37pm)
nogle der har et streaming link ? :(


Den er på 3+ :)

Bare Google det: fck f.c barcelona stream
Member
Posts: 9,961
Joined: May 5 2009
Gold: 125.51
Oct 20 2010 12:44pm
har prøvet at finde et stream, men kan ikke finde noget hvor det er gratis :/
Member
Posts: 4,508
Joined: Apr 7 2008
Gold: 8,246.18
Oct 20 2010 12:48pm
Quote (skabslaage @ Oct 20 2010 06:44pm)
har prøvet at finde et stream, men kan ikke finde noget hvor det er gratis :/


atdhe.net ellr myp2p.eu, måske virker det
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Oct 20 2010 12:52pm
Quote (skabslaage @ Oct 20 2010 06:44pm)
har prøvet at finde et stream, men kan ikke finde noget hvor det er gratis :/


Kan ikk finde noget til dig, sry.
Member
Posts: 29,033
Joined: Nov 3 2005
Gold: 29,415.28
Oct 20 2010 12:57pm
Puha der var FCK heldige ^^
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Oct 20 2010 01:02pm
Super lækkert at man kan høre vores fans synge, selvom de kun udgør cirka 1/10 af alle tilskuerne på stadion.

Edit/ Nooooo!

This post was edited by xz-master on Oct 20 2010 01:05pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev17071727374482Next
Add Reply New Topic New Poll