d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Chatten.
Prev1697071727381Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 5,684.00
Jan 17 2025 03:33am
Hold da op! Det lyder som en dyyyyyyr omgang :unsure: Men godt at de blev glade :D

Vi har tøjskabe stående i vores bryggers men vi vil gerne lave et rigtigt bryggers og få lagt gulvvarme derude men det kræver at vi får fjernet tøjskabene og får tøjet et nyt sted hen, så walk-in først og så videre :lol:

ca. 300K Skylder ikke så meget i huset, så der var rigeligt luft til at lave en omlægning, og på et godt tidspunkt set ud fra renten.

Vifik lavet et indbygget skab for et par år siden. Dvs bare et skellet med skydelåger, hvori der så står tre reoler til tøj, mit, konens og de to yngste drenges. Den ældste har fået nogle gamle skabe, som har stået i en svømmehal. Rigtig retro
Member
Gold: 107,459.00
Jan 17 2025 03:47am
ca. 300K Skylder ikke så meget i huset, så der var rigeligt luft til at lave en omlægning, og på et godt tidspunkt set ud fra renten.

Vifik lavet et indbygget skab for et par år siden. Dvs bare et skellet med skydelåger, hvori der så står tre reoler til tøj, mit, konens og de to yngste drenges. Den ældste har fået nogle gamle skabe, som har stået i en svømmehal. Rigtig retro

Havde vi 300k stående, så røg det dyre banklån ud med det samme :lol:

Men det lyder lækkert nok! Vi har købt skabe i Ikea :P men det fede er at man selv kan indrette det. Vi er godt tilfredse!
Member
Gold: 1,969.07
Jan 17 2025 03:58am
^EnTeK ^Mojbak ^Zinaroth ^Organized ^Dannyy ^Fleshcraft ^M4rtin ^Peteyy ^Monze ^Sunline
Andre danskere vi kan tagge? :D

Så er dansk chatten oppe og køre igen!

Hvordan ser livet ud 2025? :D

Mange tak og god ide!
Livet for mig går ganske godt, bliver færdig på Hærens Officerskole lige om lidt, også kan jeg flytte fra KBH og hjem til Aalborg igen.

Sjovt nok er jeg også lige begyndt at spille HCL igen for 3 dage siden. Andre der spiller - det virker lidt dødt.
Member
Jan 17 2025 04:38am
Mange tak og god ide!
Livet for mig går ganske godt, bliver færdig på Hærens Officerskole lige om lidt, også kan jeg flytte fra KBH og hjem til Aalborg igen.

Sjovt nok er jeg også lige begyndt at spille HCL igen for 3 dage siden. Andre der spiller - det virker lidt dødt.

Hvis du kender andre danskere, så send dem link hertil, så vi kan få gang i chatten :D

Hærens Officer skole? så kan du kalde dig officer? :D

Glæder du dig til at komme hjem så? :lol:

Jamen jeg spiller HCLD, ved at en del fra 's giuld gør, samt og og og nogle stykker fra Fallen discord server. Snak evt. med Zinaroth om at komme derind på discord serveren :D
Retired Moderator
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Jan 17 2025 05:18am
Wow, ingen tag til mig?
https://i.imgur.com/ggS0o78.gif

vi lukker chatten igen!
Member
Jan 17 2025 05:20am
vi lukker chatten igen!

Det kan man altså ikke på en fredag! :bonk:
Member
Gold: 1,969.07
Jan 17 2025 05:26am
Hvis du kender andre danskere, så send dem link hertil, så vi kan få gang i chatten :D

Hærens Officer skole? så kan du kalde dig officer? :D

Glæder du dig til at komme hjem så? :lol:

Jamen jeg spiller HCLD, ved at en del fra ^Zinaroth 's giuld gør, samt ^Sunline og ^M4rtin og ^Fleshcraft og nogle stykker fra Fallen discord server. Snak evt. med Zinaroth om at komme derind på discord serveren :D

Kender ikke rigtig alverden der spiller d2 mere, i hvert fald ikke danskere :P.

Det kan jeg ja, eller det kan jeg i forvejen, det er bare for en yderligere rang.

Tror faktisk jeg er en del af den Discord, har bare glemt ALT om den, må lige ind og kigge igen :).
Member
Jan 17 2025 05:32am
Kender ikke rigtig alverden der spiller d2 mere, i hvert fald ikke danskere :P.

Det kan jeg ja, eller det kan jeg i forvejen, det er bare for en yderligere rang.

Tror faktisk jeg er en del af den Discord, har bare glemt ALT om den, må lige ind og kigge igen :).

Den ser sådan ud på Discord:

Der var en del aktive da ladder reset startede men flere faldt fra og gik over til PoE2 :lol:

Men vi spiller stadig engang imellem :P:
Member
Gold: 238,327.92
Jan 17 2025 06:13am
Fallen er mere et dansk fællesskab med rødder i D2R, end det er et D2R-guild.
Men D2R er helt klart et spil der vægter højt hos os, og hvis alle de danskere her på d2jsp, der siger de mangler folk at spille med, rent faktisk hoppede ind og aktivt spillede med os, så ville der være aktivitet 24/7.
Vi spiller primært hardcore ved ladder resets, men der er også folk på softcore, både ladder og nonladder.
Derudover er der mere og mere interesse for Project Diablo II og vi har også et par enkelte D2 classic spillere.
Noget der har fyldt meget på det seneste har også været Path of Exile II og så kører vi en guild i World of Warcraft Classic: Season of Discovery.
Der dukker hele tiden nye ting op som vi prøver sammen, så hvis man kan overleve mine pings derinde, så er det helt klart værd at kigge forbi og følge med og vigtigst af alt: DELTAG! :thumbsup:
Member
Gold: 26,350.00
Jan 17 2025 06:31am
^EnTeK ^Mojbak ^Zinaroth ^Organized ^Dannyy ^Fleshcraft ^M4rtin ^Peteyy ^Monze ^Sunline
Andre danskere vi kan tagge? :D

Så er dansk chatten oppe og køre igen!

Hvordan ser livet ud 2025? :D

Halløj. Stille og roligt her i Aarhus - heldigvis ingen sne og slud længere!

Vi er stadig en stor gruppe, der spiller en masse D2R… dog ikke kun danskere, men folk fra hele Europa. Vi spiller primært ScL og ScNL, men vi har hundredevis af Baalruns og TZ-runs hver dag i MQT-Community discord :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1697071727381Next
Add Reply New Topic New Poll