d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev16970717273135Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 31 2011 01:46pm
Quote (berens @ 31 Oct 2011 21:46)
Er der ikke noget andet : /


Se Livescore.com .. Det er mandag, der er aldrig rigtig nogle kampe ..
Dog Stoke vs Newcastle .. Men det er 100% en Canal+ Kamp ^^
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
Oct 31 2011 01:48pm
Quote (Kaner @ Oct 31 2011 08:46pm)
Se Livescore.com .. Det er mandag, der er aldrig rigtig nogle kampe ..
Dog Stoke vs Newcastle .. Men det er 100% en Canal+ Kamp ^^


ævævæv :(
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 31 2011 01:48pm
Quote (berens @ 31 Oct 2011 21:48)
ævævæv  :(


Jeps :/
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
Oct 31 2011 01:50pm
Quote (Kaner @ Oct 31 2011 08:48pm)
Jeps :/


har ellers lyst til at se noget bold :)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 31 2011 01:51pm
Quote (berens @ 31 Oct 2011 21:50)
har ellers lyst til at se noget bold :)


Tjah, i morgen går det løs jo :P
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
Oct 31 2011 01:54pm
Quote (Kaner @ Oct 31 2011 08:51pm)
Tjah, i morgen går det løs jo :P


kun noobs spiller imorgen :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 31 2011 02:01pm
Quote (berens @ 31 Oct 2011 21:54)
kun noobs spiller imorgen :D


:lol:
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 31 2011 02:13pm
Sagde det .. Demba Ba OWNER for tiden ..
Fissen score efter 12 min og Sevilla score efter 2 min..
FUCKING luder Midtjylland .. Kan slet ikke ha Superligaen, der er kun ÉN favorit, og det er FCK..
Alle andre hold er fuldkommen de samme .. Lorte liga ..


e/: Hvis jeg havde 1Mio på min Bet365 konto pt, havde jeg lagt dem her :



This post was edited by Kaner on Oct 31 2011 02:18pm
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 31 2011 03:48pm
Quote (Kaner @ 31 Oct 2011 22:13)
Sagde det .. Demba Ba OWNER for tiden ..
Fissen score efter 12 min og Sevilla score efter 2 min..
FUCKING luder Midtjylland .. Kan slet ikke ha Superligaen, der er kun ÉN favorit, og det er FCK..
Alle andre hold er fuldkommen de samme .. Lorte liga ..


e/: Hvis jeg havde 1Mio på min Bet365 konto pt, havde jeg lagt dem her :

http://i42.tinypic.com/2quounr.jpg


Quote (berens @ 31 Oct 2011 20:27)
stoke tager sejren :)


Quote (Kaner @ 31 Oct 2011 20:28)
Tror jeg ikke .. Demba Ba. rykker for hårdt for Newcastle for tiden ..
Det eneste problem er bare at den NEMT kan blive 0-0 da Stoke har et fremragende forsvar ..
Men lets see :)


Pwnage !



... Havde haft 2Mio hvis jeg havde spillet mine 1Mio på Newcastle :D
Member
Posts: 15,940
Joined: Jan 6 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Oct 31 2011 04:54pm
Jeg er hiiigh !! :D

Andre end mig?? :rolleyes:
Go Back To Dansk Topic List
Prev16970717273135Next
Add Reply New Topic New Poll