d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev169707172735001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 83,228
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 28 2010 03:53pm
Quote (Provo2100 @ 28 Nov 2010 22:49)
Hmm, kan egentlig godt passe den var der, der :)
- Det var også højdepunktet for mig selv, havde glemt alt om at bremen ville komme :lol:


Jeg vidste det faktisk hellere ikke før du sagde det :P det er så sjælent jeg ser TV2 alligevel, kun hvis der er Friends, Fodbold eller nogen form for comedy :lol:
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 28 2010 03:56pm
Quote (Aura @ Nov 28 2010 10:53pm)
Jeg vidste det faktisk hellere ikke før du sagde det :P det er så sjælent jeg ser TV2 alligevel, kun hvis der er Friends, Fodbold eller nogen form for comedy :lol:


haha :D
- Jeg så det tilfædigvis da jeg tjekkede text tv imorges.
Ser heller aldrig Tv2, medmindre det er fodbold og comedy ;)
Member
Posts: 83,228
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 28 2010 03:58pm
Quote (Provo2100 @ 28 Nov 2010 22:56)
haha :D
- Jeg så det tilfædigvis da jeg tjekkede text tv imorges.
Ser heller aldrig Tv2, medmindre det er fodbold og comedy ;)


Faktisk lidt det samme da jeg næsten altid får fri kl. 17.45 eller 18.15 og "Friends" er lige slut inden jeg når hjem :P
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 28 2010 04:00pm
Godaften :P
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 28 2010 04:05pm
Quote (Aura @ Nov 28 2010 10:58pm)
Faktisk lidt det samme da jeg næsten altid får fri kl. 17.45 eller 18.15 og "Friends" er lige slut inden jeg når hjem :P


Hehe typisk! Synes ellers de er begyndt og kede mig lidt, når man har set alle sammen for mange gange nu :D

Quote (xz-master @ Nov 28 2010 11:00pm)
Godaften :P


Heya! B)
Member
Posts: 83,228
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 28 2010 04:05pm
Quote (Provo2100 @ 28 Nov 2010 23:05)
Hehe typisk! Synes ellers de er begyndt og kede mig lidt, når man har set alle sammen for mange gange nu :D


Ja lidt + jeg har også hele boxen :P

- Godnat :lol:
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 28 2010 04:07pm
Quote (Aura @ Nov 28 2010 11:05pm)
Ja lidt + jeg har også hele boxen :P

- Godnat :lol:


haha, typisk når man har lortet, så ser man det alligevel når de kommer på TV istedet for bare og smække det på haha :D

- Sov godt da B)
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Nov 28 2010 05:08pm
Kom så de blå!!!!
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 28 2010 09:01pm
Quote (FamousDK @ 27 Nov 2010 19:34)
http://www.youtube.com/watch?v=ojJGC90IQSM

haha :D


Hørte lige den her sang igen, har lige downloadet den, haha, kan ikke stop med at høre den her sang, 10/10.
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 28 2010 09:04pm
Godnat B)
Go Back To Dansk Topic List
Prev169707172735001Next
Closed New Topic New Poll