Quote (Provo2100 @ 28 Nov 2010 22:49)
Hmm, kan egentlig godt passe den var der, der

- Det var også højdepunktet for mig selv, havde glemt alt om at bremen ville komme

Jeg vidste det faktisk hellere ikke før du sagde det

det er så sjælent jeg ser TV2 alligevel, kun hvis der er Friends, Fodbold eller nogen form for comedy
