d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Skal Tusses ;)
Prev1678910Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 350.50
Jun 19 2013 04:41pm
Quote (Monze @ Jun 19 2013 08:14pm)
du synes selv at det du har lavet var okay og du er så stolt over det at du vil forevige de mindre du har fra dengang. Derfor gør vi grin af dig..

Du har ikke været nogen form for gangster. Du har været en småkrimminel teenager der troede at han var et big shot. Jeg troller skam ikke :)

Jeg synes oprigtigt talt at du skal få lavet den tus der inkl. stavefejl. Kudos til dig over at du nu er kommet videre, men det er de færreste der vil give dig medhold i at det du lavede dengang var sejt.

GL med tussen og smid et billede op når du har fået den.

jeg syndes ikke det er iorden det jeg har lavet nej, men det er og har været en del af mig og det vil det altid være. jeg syndes tusser skal vække minder frem når man blive gammel, så kan man tænkt tilbage på det sjove tider men havde dengang

stavefejl? RGTC (rigtige gangsters tar chancer) jeg skal kun ha RGTC jeg ser ikke nogle stavefejl?
Member
Gold: 490.00
Jun 19 2013 04:42pm
Havde nok også valgt noget andet for at være ærlig.
Du skulle ikke ske at have en pitbull samt en stor kollektion af Nike Shox og Adidas Chile trøjer?

Ej, just kidding. Det er din egen krop når alt kommer til alt, så det bestemmer du helt selv.
Member
Jun 19 2013 04:45pm
Quote (ralle350 @ Jun 19 2013 11:42pm)
Havde nok også valgt noget andet for at være ærlig.
Du skulle ikke ske at have en pitbull samt en stor kollektion af Nike Shox og Adidas Chile trøjer?

Ej, just kidding. Det er din egen krop når alt kommer til alt, så det bestemmer du helt selv.

adidas er perker tøj ;)

jeg går i fred perry, nike shox (gammel model) og carhartt ;)

og jeg skal ha en amstaff ;)
Member
Gold: 238,327.92
Jun 19 2013 04:56pm
Skal jeg virkelig til at poste om leverpostej igen? -_-
Member
Gold: 13.00
Jun 20 2013 01:30pm
Quote (i_remain @ 20 Jun 2013 00:41)
jeg syndes ikke det er iorden det jeg har lavet nej, men det er og har været en del af mig og det vil det altid være. jeg syndes tusser skal vække minder frem når man blive gammel, så kan man tænkt tilbage på det sjove tider men havde dengang

stavefejl? RGTC (rigtige gangsters tar chancer) jeg skal kun ha RGTC jeg ser ikke nogle stavefejl?

Du er helt væk hvis du har været så "is" som du siger burde du hellere skamme dig over det end at få en tattoo...

Quote (i_remain @ 20 Jun 2013 00:45)
adidas er perker tøj;)

Quote (i_remain @ 19 Jun 2013 20:17)
du fatter det stadigvæk ikke?

FUCK i er dumme danskere, jesus christ sidder jeg og skriver til 20 små drenge på 13?

jeg er ikke fucking stolt, det er minder, minder om en god tid hvor jeg stadigvæk var en lille dreng med store drømme, men jeg blev voksen
[B][/B]
jeg kom her for at få lidt hjælp til en tus. og så begynder de små børn at trolle, i sku søde nok men jeg gider ikke at lege med små børn ;)

Søger forklaring!

This post was edited by IAcid on Jun 20 2013 01:31pm
Member
Gold: Locked
Jun 20 2013 02:02pm
Rgtc. Grow up min dreng. Du har intet prøvet haha

8 afhøringer uden at sige noget wow du så cool så.. Flot du kunne bruge ordvalget ingen kommentar
Member
Gold: 0.00
Jun 20 2013 02:47pm
Quote (IAcid @ 20 Jun 2013 20:30)
Du er helt væk hvis du har været så "is" som du siger burde du hellere skamme dig over det end at få en tattoo...

Søger forklaring!

Nice spottet.

Quote (i_remain @ 19 Jun 2013 23:45)
adidas er perker tøj ;)

Er valget på din stil baseret således, at du føler du har et sted hvor du tilhører?

Må desværre ærlig talt indrømme, at du er direkte grinagtig i dine indlæg. Først og fremmest fordi du mener du var gangster i de yngre dage (ved nærmere eftertanke, hvilke yngre dage? Du er stadigvæk en hvalp..). Men også fordi du mener du har dit at bevise på et forum.. Vi er fuldstændige ligeglade med dine tidligere oplevelser og gerninger, og de fleste herinde forsøger at fremprovokere netop den reaktion du har udvist. Nogle enkelte giver dig det råd, at din krop er dit tempel, og du ikke bør ødelægge den under en koger.

Afhøringer hos politiet er sgu ikke "gangster", når du en dag bliver fanget af de lidt mere seriøse individer der klipper dine fingre af når du ikke vil ikke snakke ud, og du så forbliver tavs, så kan vi måske snakke om noget der tilnærmer sig definitionen af "gangster/kriminelt liv". Du er/var ikke anden en hooligan/ballademager der ikke var bange for politiet, som i realiteten ikke gjorder andet end sit arbejde, og forsøgte at rette dig ud på rette spor.

Gør dig selv en tjeneste, overvej kraftigt om det er noget du gerne vil have siddende på kroppen, for mig så lever du i en illusion, om et liv du tror du har haft.

This post was edited by iPaid on Jun 20 2013 03:12pm
Member
Gold: 2.00
Jun 21 2013 03:54am
Hahaha kan næsten ikke tro det her er seriøst. En små kriminel der tror han er en rigtig "gangster" fordi har lavet lidt penge og været heldig. Du lyder som en rigtig plastik perle. At få den tattoo ville være så bumset, kan ikke lade vær med at grine når du skriver at du fik mange "venner" da du lavede penge, som om de ikke kun var der for at nasse på dig.
Member
Gold: 13.00
Jun 21 2013 07:12am
Quote (dawnofdead @ 21 Jun 2013 11:54)
Hahaha kan næsten ikke tro det her er seriøst. En små kriminel der tror han er en rigtig "gangster" fordi har lavet lidt penge og været heldig. Du lyder som en rigtig plastik perle. At få den tattoo ville være så bumset, kan ikke lade vær med at grine når du skriver at du fik mange "venner" da du lavede penge, som om de ikke kun var der for at nasse på dig.

Kan også være han bare har haft heldet med sig ligesom den her fyr

This post was edited by IAcid on Jun 21 2013 07:36am
Member
Jun 21 2013 11:07am
Quote (IAcid @ Jun 21 2013 02:12pm)
Kan også være han bare har haft heldet med sig ligesom den her fyr

http://veryhilarious.com/wp-content/uploads/2012/02/lottery-winner-love-of-his-life.jpg

jeg gir dig sku ret champ jeg var heldig ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1678910Next
Closed New Topic New Poll