Quote (IAcid @ 20 Jun 2013 20:30)
Du er helt væk hvis du har været så "is" som du siger burde du hellere skamme dig over det end at få en tattoo...
Søger forklaring!
Nice spottet.
Quote (i_remain @ 19 Jun 2013 23:45)
adidas er perker tøj

jeg går i fred perry, nike shox (gammel model) og carhartt

og jeg skal ha en amstaff

Er valget på din stil baseret således, at du føler du har et sted hvor du tilhører?
Må desværre ærlig talt indrømme, at du er direkte grinagtig i dine indlæg. Først og fremmest fordi du mener du var gangster i de yngre dage (ved nærmere eftertanke, hvilke yngre dage? Du er stadigvæk en hvalp..). Men også fordi du mener du har dit at bevise på et
forum.. Vi er
fuldstændige ligeglade med dine tidligere oplevelser og gerninger, og de fleste herinde forsøger at fremprovokere netop den reaktion du har udvist. Nogle enkelte giver dig det råd, at din krop er dit tempel, og du ikke bør ødelægge den under en koger.
Afhøringer hos politiet er sgu ikke "gangster", når du en dag bliver fanget af de lidt mere seriøse individer der klipper dine fingre af når du ikke vil ikke snakke ud, og du så forbliver tavs, så kan vi måske snakke om noget der tilnærmer sig definitionen af "gangster/kriminelt liv". Du er/var ikke anden en hooligan/ballademager der ikke var bange for politiet, som i realiteten ikke gjorder andet end sit arbejde, og forsøgte at rette dig ud på rette spor.
Gør dig selv en tjeneste, overvej kraftigt om det er noget du gerne vil have siddende på kroppen, for mig så lever du i en illusion, om et liv du tror du har haft.
This post was edited by iPaid on Jun 20 2013 03:12pm