d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Bombeangreb I Boston Usa
Prev16789Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Apr 16 2013 04:38am
Quote (MischaDK @ 15 Apr 2013 23:49)
du har ikke noget og komme med så det må være fesen lidt ind :)

kan ligefrem være du vasker dit hår imorgen og tager bukser på uden huller ved knæene og dropper de converse :)

hov glemte næsten den mest vigtige.. og klipper dit hår

Hvad er der nu galt med Converse? :)
Member
Gold: 238,327.92
Apr 16 2013 04:50am
Quote (lulzz @ Apr 16 2013 11:35am)
9/11 london sandyhook og hva der ellers har været er snart så åbenlyse hvis man laver lidt research at man skal være  uintelligent for at tro den officielle historie er bare en smule sand.. ikke at man kan sige 100 % hva der skete, men hvertfald at det ik er den rigtige historie. nogle gange er simpel logik bedre end hardcore beviser

og lur mig om ikke der er noget rigtig skummelt ved den her ulykke også .. glæder mig til at høre nærmere om hva det bombehold havde gang i

Jeg vil nok vælge at sige man ville mangle evnen til at forholde sig kritisk og reflektere hvis man ikke stiller spørgsmålstegn ved den officielle historie, men jeg vil aldrig sige nogle er uintelligent fordi de vælger at tro på noget andet end mig, så længe der ikke er belæg for at jeg har ret.
Ellers er jeg enig med dig. :)
Member
Gold: 3,440.83
Apr 16 2013 04:57am
Quote (Zinaroth @ Apr 16 2013 12:50pm)
Jeg vil nok vælge at sige man ville mangle evnen til at forholde sig kritisk og reflektere hvis man ikke stiller spørgsmålstegn ved den officielle historie, men jeg vil aldrig sige nogle er uintelligent fordi de vælger at tro på noget andet end mig, så længe der ikke er belæg for at jeg har ret.
Ellers er jeg enig med dig. :)

det kommer nu helt an på hva det er man skal tro på

hvis du ik ville tro på det ville gøre ondt hvis jeg hamrede dig en med et bat eller lossede dig i kuglerne så vil jeg da sige du var uintelligent

det samme gælder mange andre ting.. hvis man ik kan se 9/11 var delvist insider job ja så er man sku uintelligent, det jo ik fordi jeg ik snart har smidt nok beviser og simpel logik efter visse folk
Member
Gold: 238,327.92
Apr 16 2013 05:06am
Quote (lulzz @ Apr 16 2013 11:57am)

hvis du ik ville tro på det ville gøre ondt hvis jeg hamrede dig en med et bat eller lossede dig i kuglerne så vil jeg da sige du var uintelligent

det samme gælder mange andre ting.. hvis man ik kan se 9/11 var delvist insider job ja så er man sku uintelligent, det jo ik fordi jeg ik snart har smidt nok beviser og simpel logik efter visse folk

Det hjælper stadig ikke at forkaste de beviser de kommer med baseret på en personlig mening om at man ikke kan stole på medierne.
Member
Gold: 33,314.00
Apr 16 2013 05:08am
Quote (lulzz @ 16 Apr 2013 11:57)

nok beviser? du smider et link til en film der kan være lavet af hvem som helst, hvor de snakker med en mand der mest af alt virker til at være en random alkoholiker der har fået 30$ til en ny flaske gin, for at medvirke i indslaget - kan ikke se hvordan den kilde skulle være mere troværdig end de links jeg smed tidligere som jeg skulle flames for ?
Retired Moderator
Gold: 520.00
Trader: Trusted
Apr 16 2013 05:11am
Quote (lulzz @ 16 Apr 2013 12:57)

Jeg kan godt se hvad du mener og hvor du vil hen med det, men altid husk at se historien fra flere vinkler. Du siger at jeg er uintelligent, hvis jeg mener at det ikke gøre ondt at få smadret mine kugler med et bat. Hvad nu hvis jeg siger at jeg er lam fra bryst og ned? Kan du se hvad jeg mener?
Member
Gold: 33,314.00
Apr 16 2013 05:14am
Lulzz det virker til du tror alt er sat op, var holocaust så også det ? du kan finde en masse film på youtube der siger det aldrig er sket - så de må jo være sande ik?
Member
Apr 16 2013 05:14am
Quote (Slave @ Apr 16 2013 01:08pm)
nok beviser? du smider et link til en film der kan være lavet af hvem som helst, hvor de snakker med en mand der mest af alt virker til at være en random alkoholiker der har fået 30$ til en ny flaske gin, for at medvirke i indslaget - kan ikke se hvordan den kilde skulle være mere troværdig end de links jeg smed tidligere som jeg skulle flames for ?

slave dig har jeg opgivet :D du er sku for lam og det beviser du lige endnu en gang..

hvis du nu havde set hele filmen kan du se at det er den samme mand som står ved sin taxa på 9/11, du kan se at manden tager dem ud til selvsamme taxa.. du kan bare ik bruge hovedet ??

og udover det er det bare 1 af utallige ting der viser at den officielle historie ik er sand. men igen skal man lige kunne tænke lidt selv hvilket du obv ik er så god til

This post was edited by lulzz on Apr 16 2013 05:16am
Member
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 16 2013 05:26am
Quote (Whyred @ 16 Apr 2013 12:25)
Den tråd du lavede, Mørkets Lakajer, der kiggede jeg på den hjemmeside du henviste til, og fandt at der var flere suspekte ting ved den. Du svarede dog aldrig på posten: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=61122037&f=47&o=70

Uh, det var en god tråd fra en fjern tid, hvor jeg åbenbart havde 13 fg.

Jeg har ikke noget konstruktivt til tråden, så lad mig bare sige, at det muligvis var to af Nordkoreas nukes. De har jo udtalt, at de angriber ud af det blå.
Member
Apr 16 2013 05:27am
Quote (Serria @ Apr 16 2013 01:11pm)
Jeg kan godt se hvad du mener og hvor du vil hen med det, men altid husk at se historien fra flere vinkler. Du siger at jeg er uintelligent, hvis jeg mener at det ikke gøre ondt at få smadret mine kugler med et bat. Hvad nu hvis jeg siger at jeg er lam fra bryst og ned? Kan du se hvad jeg mener?

så du tror ikke det gør bare lidt ondt et eller andet sted ikke mindst i bevistheden når dine 2 klunker ligger på jorden foran dig og saften + blodet fra indersiden af din løgpung triller ned af benet? jeg har jo ik tænkt mig at give dig et lille tøse puff. smasker sku igennem :D

men ja kan godt se hvad du mener,, jeg syntes bare simpel logik overstiger enhver kilde lige meget hvor den kommer fra

det der med at man ik må tænke selv det noget fis

This post was edited by lulzz on Apr 16 2013 05:32am
Go Back To Dansk Topic List
Prev16789Next
Closed New Topic New Poll