d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Lockoutvarsel For Statslige Underviser
Prev167891011Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 33,314.00
Apr 1 2013 04:59pm
Quote (Sunshines @ 1 Apr 2013 14:05)
De er alt for forkælede de lærer. Lockout dem indtil de vil være med til at arbejde på lige fod med resten af Danmark.

¨

Jeg er vokset op med en mor der er lære, og kan da sige at hun brugte en del flere timer på at arbejde end de 37 om ugen - forberedelse, retning af opgaver, møder, ta imod telefon opkald fra forældre, lave ture, ta med på ture.

godtnok havde hun en lang sommer ferie men ud over det kan jeg virkelig ikke se hvordan hun har haft det nemmere end andre - og et utaknemmelig job er det også nogle lære er jo uheldige nok til at få en pod_clan i deres klasse..
Member
Gold: 20,797.00
Apr 2 2013 04:15am
Regeringsindgreb har i nogen bud på hvornår det kommer ?

tv2 kl 21.25 - 22.20 vores skole - lukket. Nogen der skal se det ?
Member
Gold: 238,327.92
Apr 2 2013 04:43am
Quote (EnTeK @ Apr 2 2013 11:15am)
Regeringsindgreb har i nogen bud på hvornår det kommer ?

tv2 kl 21.25 - 22.20 vores skole - lukket. Nogen der skal se det ?

Helt klart.
De kunne da heller ikke have valgt et bedre sted end Valby. :D
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Apr 2 2013 09:12am
Quote (Sunshines @ Apr 1 2013 10:54pm)
Jeg diskuterer ikke, jeg konstaterer. Lærerne i Danmark har været snotforkælede i en årrække og nu er dette ved at blive taget fra dem. Selvfølgelig stejler de lidt over det, derfor også vigtigt regeringen er gået ind i det.

En hippie og en lærer under uddannelse der mener noget andet, surprise B)

Du snakker som du har forstand til :)
Member
Apr 2 2013 03:59pm
Vores skole - lukket det var fandme god underholdning :) og kameramanden var ikke bange for at vise nærbilleder af Cecilie Becks røv

Quote (Steffer @ Apr 2 2013 04:12pm)
Du snakker som du har forstand til :)

Det gør vi forhåbentlig alle sammen :)
Member
Apr 2 2013 11:37pm
Quote (EnTeK @ Apr 2 2013 10:59pm)
Vores skole - lukket det var fandme god underholdning :) og kameramanden var ikke bange for at vise nærbilleder af Cecilie Becks røv

De skulle have smidt Cecilie Beck og hendes røv af helvede til og taget Clement ind i stedet, så er jeg ligeglad med at han arbejder for DR, hun var da godt nok ringe.
Jeg kan ikke finde ud af om programmet var til for at informere eller underholde hr og fru Danmark.
Dansk Folkeparti og Christina Antorini var som sædvanligvis fuld af lort.
Jeg synes dog Anders Bondo Christensen gjorde det godt, og Lars Løkke Rasmussen var overraskende reel i hans udtalelser.
Jeg fatter ikke vi bruger tid på at høre hvad seerne skriver. Både de udmeldinger vi fik derfra og i den der lortespalte ude i siden kan ingen bruge til noget.
Tag s'gu' da at brug tiden på debatten nu man har folk samlet alligevel.
... Og helt ærligt, hvor fanden var Bjarne Corydon og Marianne Vestager?

Alt i alt 50 minutter jeg gerne vil have tilbage af mit liv.

This post was edited by Zinaroth on Apr 2 2013 11:37pm
Member
Apr 3 2013 09:33am
Quote (Zinaroth @ Apr 3 2013 06:37am)
De skulle have smidt Cecilie Beck og hendes røv af helvede til og taget Clement ind i stedet, så er jeg ligeglad med at han arbejder for DR, hun var da godt nok ringe.
Jeg kan ikke finde ud af om programmet var til for at informere eller underholde hr og fru Danmark.
Dansk Folkeparti og Christina Antorini var som sædvanligvis fuld af lort.
Jeg synes dog Anders Bondo Christensen gjorde det godt, og Lars Løkke Rasmussen var overraskende reel i hans udtalelser.
Jeg fatter ikke vi bruger tid på at høre hvad seerne skriver. Både de udmeldinger vi fik derfra og i den der lortespalte ude i siden kan ingen bruge til noget.
Tag s'gu' da at brug tiden på debatten nu man har folk samlet alligevel.
... Og helt ærligt, hvor fanden var Bjarne Corydon og Marianne Vestager?

Alt i alt 50 minutter jeg gerne vil have tilbage af mit liv.

Efter som det var på tv2 var det med sikkerhed tænk som et underholdnings program, med et publikum der entydigt holdt med den ene part.

Christina Antorini problem var at hun skulle forsvare et koncept der i bedste fald er halv færdig, og derfor ikke har folkelig opbakning ( men hun var en af de bedre til at underholde )

Anders Bondo Christensen og Michael Ziegler gjorde det hverken bedre eller dårliger end de plejer, Lars Løkke Rasmussen gjorde det godt men han fik jo også lov til at køre lidt på frihjul.

Bjarne Corydon gjorde det rigtige ved at blive væk fra et rendt underholdnings program, og Marianne Vestager er ikke den rigtige at få med fra radikale.

Der er Marianne Jelved langt bedre at få med, som gammel skolelære med nogle følelser for sit gamle fag på spil, der er en mulighed for at hun kommer til at sige sin ærlige mening.

Du spildte 50 minutter af dit liv, jeg blev godt underholdt og så gerne at udsendelsen var en timme eller to længer

Men Klemens på Dr havde langt bedre indhold, du var måske på den forkerte kanal
Member
Apr 3 2013 09:45am
Quote (EnTeK @ Apr 3 2013 04:33pm)
Efter som det var på tv2 var det med sikkerhed tænk som et underholdnings program, med et publikum der entydigt holdt med den ene part.

Christina Antorini problem var at hun skulle forsvare et koncept der i bedste fald er halv færdig, og derfor ikke har folkelig opbakning ( men hun var en af de bedre til at underholde )

Anders Bondo Christensen og Michael Ziegler gjorde det hverken bedre eller dårliger end de plejer, Lars Løkke Rasmussen gjorde det godt men han fik jo også lov til at køre lidt på frihjul.

Bjarne Corydon gjorde det rigtige ved at blive væk fra et rendt underholdnings program, og Marianne Vestager er ikke den rigtige at få med fra radikale.

Der er Marianne Jelved langt bedre at få med, som gammel skolelære med nogle følelser for sit gamle fag på spil, der er en mulighed for at hun kommer til at sige sin ærlige mening.

Du spildte 50 minutter af dit liv, jeg blev godt underholdt og så gerne at udsendelsen  var en timme eller to længer

Men Klemens på Dr havde langt bedre indhold, du var måske på den forkerte kanal

Jeg kan ikke finde ud af om det er fordi du tror du er uenig med mig eller prøver på at rette mig, men vi er enige. :P
Member
Apr 3 2013 06:39pm
Quote (Zinaroth @ Apr 3 2013 04:45pm)
Jeg kan ikke finde ud af om det er fordi du tror du er uenig med mig eller prøver på at rette mig, men vi er enige. :P

Jeg har præcis det samme problem med mig, tror at det skyldes at jeg er født i tvillingens tegn. :D

Det ene øjeblik mener jeg det ene og det næste øjeblik mener jeg noget andet, skylles ikke personlighedsspaltning har fåede det undersøgt. Jeg er bare en tvillingen
Member
Apr 3 2013 11:31pm
Quote (EnTeK @ Apr 4 2013 01:39am)
Jeg har præcis det samme problem med mig, tror at det skyldes at jeg er født i tvillingens tegn.  :D

Det ene øjeblik mener jeg det ene og det næste øjeblik mener jeg noget andet, skylles ikke personlighedsspaltning har fåede det undersøgt.  Jeg er bare en  tvillingen

Er du en kvinde? B)

This post was edited by Zinaroth on Apr 3 2013 11:31pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev167891011Next
Closed New Topic New Poll