Quote (Zinaroth @ Apr 3 2013 06:37am)
De skulle have smidt Cecilie Beck og hendes røv af helvede til og taget Clement ind i stedet, så er jeg ligeglad med at han arbejder for DR, hun var da godt nok ringe.
Jeg kan ikke finde ud af om programmet var til for at informere eller underholde hr og fru Danmark.
Dansk Folkeparti og Christina Antorini var som sædvanligvis fuld af lort.
Jeg synes dog Anders Bondo Christensen gjorde det godt, og Lars Løkke Rasmussen var overraskende reel i hans udtalelser.
Jeg fatter ikke vi bruger tid på at høre hvad seerne skriver. Både de udmeldinger vi fik derfra og i den der lortespalte ude i siden kan ingen bruge til noget.
Tag s'gu' da at brug tiden på debatten nu man har folk samlet alligevel.
... Og helt ærligt, hvor fanden var Bjarne Corydon og Marianne Vestager?
Alt i alt 50 minutter jeg gerne vil have tilbage af mit liv.
Efter som det var på tv2 var det med sikkerhed tænk som et underholdnings program, med et publikum der entydigt holdt med den ene part.
Christina Antorini problem var at hun skulle forsvare et koncept der i bedste fald er halv færdig, og derfor ikke har folkelig opbakning ( men hun var en af de bedre til at underholde )
Anders Bondo Christensen og Michael Ziegler gjorde det hverken bedre eller dårliger end de plejer, Lars Løkke Rasmussen gjorde det godt men han fik jo også lov til at køre lidt på frihjul.
Bjarne Corydon gjorde det rigtige ved at blive væk fra et rendt underholdnings program, og Marianne Vestager er ikke den rigtige at få med fra radikale.
Der er Marianne Jelved langt bedre at få med, som gammel skolelære med nogle følelser for sit gamle fag på spil, der er en mulighed for at hun kommer til at sige sin ærlige mening.
Du spildte 50 minutter af dit liv, jeg blev godt underholdt og så gerne at udsendelsen var en timme eller to længer
Men Klemens på Dr havde langt bedre indhold, du var måske på den forkerte kanal