Man kan godt høre hvem der snakker af erfaring og hvem der TROR de ved hvordan tingene fungerer
Kan godt være jeg kørte uansvarligt, men at slæbe en bil med ned på de små stier hvor folk også går og cykler det er en helt anden kategori.
Skal ikke kunne sige om de kunne tænke eller ej, 4 gange kørte de skråt ind foran mig og alle 4 gange måtte jeg køre helt ind til muren maks 10 cm fra muren
for at undgå dem, og en enkelt gang ramte jeg deres sidespejl med mit styr.
Så vil jeg sgu godt nok sige fuck ham på knallerten, det er ikke det værd at jagte en knallert på små stier med en bil, specielt ikke når de selv udgør en større
trussel mod med/-modgående folk, som sagt tidligere så var de måske 1 meter fra at køre 3 unge folk ned på alderen 13-14 år vil jeg tro, hvor jeg på intet tidspunkt
var i nærheden af andre end mig selv og politiets sidespejl, gudskelov for at de ingen anelse havde hvor hurtigt de lå og kørte på en cykelsti med en 2,6 motor ford mondeo.
Og som sagt kan det godt være det var mig der dummede mig, men det var skisme da ikke mig der udsatte 3 unge menneskers liv for fare ved at køre ca. 80km/t i en
bred bil nede på en 2,8 meter bred sti