d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Det Skulle Jo Ske...
Prev167891016Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Aug 20 2012 10:02am
Quote (FasterA @ 20 Aug 2012 16:56)
Næste gang de jagter mig, hvis jeg har hjelm på så smider jeg den 100% seriøst, hellere tage en bøde på 2k end at smadre sin maskine og skal ofre 10k på den :-)
Det min synsvinkel


Kan godt li at du tænker mere på din knallert end dit liv, selv når du siger penge ikke er alt i din verden :lol:
Member
Posts: 15,807
Joined: Mar 11 2007
Gold: 4,234.00
Aug 20 2012 10:04am
Quote (FasterA @ Aug 20 2012 03:56pm)
Næste gang de jagter mig, hvis jeg har hjelm på så smider jeg den 100% seriøst, hellere tage en bøde på 2k end at smadre sin maskine og skal ofre 10k på den :-)
Det min synsvinkel


Hvad med at bare lader være med at bryde loven i første omgang, eller i det mindste ikke udsætter andre for fare når du bliver taget i det.
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Aug 20 2012 10:05am
du kan da være ligeglad med den maskine nu hvor du er blevet taget 1 gang. det er kun et spørgsmål om tid før den er bye bye

og faktisk så ville jeg hellere have hjelm på hvis jeg bliver jagtet. for der er mange pansere der er hjernedøde og de mejer dig ned aligevel.. i retten siger de bare det var din skyld og så sker der ik mere ved det

Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Aug 20 2012 10:11am
Quote (lulzz @ Aug 20 2012 05:05pm)
du kan da være ligeglad med den maskine nu hvor du er blevet taget 1 gang. det er kun et spørgsmål om tid før den er bye bye

og faktisk så ville jeg hellere have hjelm på hvis jeg bliver jagtet. for der er mange pansere der er hjernedøde og de mejer dig ned aligevel.. i retten siger de bare det var din skyld og så sker der ik mere ved det


Hvis jeg var politibetjenten, ville jeg slå ham efter han var stået af knallerten og sige han gjorde modstand. Jeg ville sku ikke stå og høre på sådan en forbandet møgunge :P.
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Aug 20 2012 10:24am
Quote (Tigerss @ Aug 20 2012 06:11pm)
Hvis jeg var politibetjenten, ville jeg slå ham efter han var stået af knallerten og sige han gjorde modstand. Jeg ville sku ikke stå og høre på sådan en forbandet møgunge :P.


de har engang presset mig ind i en eltavle med 50 i timen så jeg slog flikflak henover styret.. satme om ham den ene svans ik kommer flyvende over og river i mig og spørger om JEG er sindsyg

de fleste pansere tænker ik længere end deres magtliderlighed
Member
Posts: 3,122
Joined: Feb 4 2006
Gold: 5,460.50
Aug 20 2012 10:33am
Jeg ved ikke om du tror vi lever i et spil Grand Theft Auto, eller om det bare er dine forældre der har fortalt dig, du er jordens omdrejningspunkt. Under alle omstændigheder er det ikke sejt at udsætte uskyldige for fare, samt at spilde politiets tid. Det ville være rigtigt rart, hvis du øvede dig i at blive et bedre menneske.
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 20 2012 10:37am
Quote (lulzz @ 20 Aug 2012 18:24)
de har engang presset mig ind i en eltavle med 50 i timen så jeg slog flikflak henover styret.. satme om ham den ene svans ik kommer flyvende over og river i mig og spørger om JEG er sindsyg

de fleste pansere tænker ik længere end deres magtliderlighed


sygt nok sagt

FTS!!!!111
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Aug 20 2012 11:05am
Man kan godt høre hvem der snakker af erfaring og hvem der TROR de ved hvordan tingene fungerer
Kan godt være jeg kørte uansvarligt, men at slæbe en bil med ned på de små stier hvor folk også går og cykler det er en helt anden kategori.

Skal ikke kunne sige om de kunne tænke eller ej, 4 gange kørte de skråt ind foran mig og alle 4 gange måtte jeg køre helt ind til muren maks 10 cm fra muren
for at undgå dem, og en enkelt gang ramte jeg deres sidespejl med mit styr.

Så vil jeg sgu godt nok sige fuck ham på knallerten, det er ikke det værd at jagte en knallert på små stier med en bil, specielt ikke når de selv udgør en større
trussel mod med/-modgående folk, som sagt tidligere så var de måske 1 meter fra at køre 3 unge folk ned på alderen 13-14 år vil jeg tro, hvor jeg på intet tidspunkt
var i nærheden af andre end mig selv og politiets sidespejl, gudskelov for at de ingen anelse havde hvor hurtigt de lå og kørte på en cykelsti med en 2,6 motor ford mondeo.

Og som sagt kan det godt være det var mig der dummede mig, men det var skisme da ikke mig der udsatte 3 unge menneskers liv for fare ved at køre ca. 80km/t i en
bred bil nede på en 2,8 meter bred sti
Member
Posts: 3,331
Joined: Feb 25 2006
Gold: 0.00
Aug 20 2012 11:16am
:wallbash: Hvor dum kan man være
Retired Moderator
Posts: 23,283
Joined: Feb 8 2006
Gold: 146,970.00
Trader: Trusted
Aug 20 2012 11:16am
Lad være med at prøve at skyde skylden over på politiet. De udfører deres arbejde, og hvis du bare stoppede op ville det aldrig være sket.

Tag ansvar for din egen handling! Ellers er du ikke gammel nok til at føre et køretøj.
Go Back To Dansk Topic List
Prev167891016Next
Add Reply New Topic New Poll