d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Get Better > Kig Ind
Prev1678910Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jul 19 2012 11:20am
Quote (Historyx @ Jul 19 2012 07:19pm)
og dit budskab med den her post er?

forkorter bliver til blir det et meget brugt på nettet har jeg hørt og det er bare dovenskab
hvor imod likker og ligger er fordi man ikke har hørt efter i skolen
-_-


Jeg staver da også tit forkert, med bogstaver der ligger langt fra hinanden?
Det kaldes at være for hurtig på fingrene :)
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Jul 19 2012 11:20am
Quote (Historyx @ Jul 19 2012 07:19pm)
og dit budskab med den her post er?

forkorter bliver til blir det et meget brugt på nettet har jeg hørt og det er bare dovenskab
hvor imod likker og ligger er fordi man ikke har hørt efter i skolen
-_-

At bruge "lægger" i stedet for "ligger" er også meget normalt. Det gør det dog ikke korrekt.
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jul 19 2012 11:23am
Quote (Kakaomanden @ Jul 19 2012 07:20pm)
At bruge "lægger" i stedet for "ligger" er også meget normalt. Det gør det dog ikke korrekt.


derfor burde man have styr på ligger staves med g og ikke k
det er noget man lærer i første klassr
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Jul 19 2012 11:24am
Quote (Historyx @ Jul 19 2012 07:23pm)
derfor burde man have styr på ligger staves med g og ikke k
det er noget man lærer i første klassr

Det har han nok også, som Angel siger, kan man bare godt være for hurtig.
Du var nok også lidt for hurtig til at være efter ham :)
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jul 19 2012 11:29am
Quote (Kakaomanden @ Jul 19 2012 07:24pm)
Det har han nok også, som Angel siger, kan man bare godt være for hurtig.
Du var nok også lidt for hurtig til at være efter ham :)


ah klasse*

er på iphone lol
Member
Posts: 14,470
Joined: Nov 30 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 19 2012 12:24pm
Quote (Historyx @ 19 Jul 2012 19:29)
ah klasse*

er på iphone lol


Gal en troll.
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jul 19 2012 12:53pm
Quote (TheAngel @ Jul 19 2012 12:50pm)
Jeg staver da også tit forkert, med bogstaver der ligger langt fra hinanden?
Det kaldes at være for hurtig på fingrene :)


jrg et hekt enog
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jul 19 2012 12:55pm
Quote (Historyx @ Jul 19 2012 07:29pm)
ah klasse*

er på iphone lol


Du burde bare give ham en undskyldning, for du åbenbart ikke en fløjtene skid bedre :)
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 19 2012 02:16pm
God griner i frankrig ^^ :)
Guys alle kan lave fejl på key('s) selv fagfolk som bruger dansk på høj plan!
Men en undskyldning skader ikke ;)
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jul 20 2012 12:30am
Quote (Done @ Jul 19 2012 10:16pm)
God griner i frankrig ^^ :)
Guys alle kan lave fejl på key('s) selv fagfolk som bruger dansk på høj plan!
Men en undskyldning skader ikke ;)


køber stadig ikke likker er en tastefejl
så den undskyldning må du skyde en hvid pil efter
Go Back To Dansk Topic List
Prev1678910Next
Add Reply New Topic New Poll