d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Brug For Seriøst Råd
Prev1678910Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 28 2012 03:13pm
Member
Gold: 0.00
Jun 28 2012 08:10pm
Quote (TheAngel @ 28 Jun 2012 17:08)
Jo det er, når hun har valgt det skal være sådan, så er det...
som person, må du bare støtte ved siden af og prøve at hjælpe så godt man kan.

Nej i den alder er de ikke selv i stand til at tage de beslutninger.
Hun vil selvfølgelig gøre alt for at beskytte ham fordi hun "elsker" ham.
Se bare på tvangsfjernelser, der ville næsten ingen tvangsfjernelser være i Danmark, hvis de små teenage børn selv skulle bestemme.
Member
Gold: 0.00
Jun 29 2012 02:15am
Quote (Utb @ 26 Jun 2012 18:36)
Sad på face idag, da på min kusine skriver. og spørg om jeg stadig snakker med hendes stedfar. Sir så en smule. og hun spørg om jeg kan holde på en hemmelighed eller hvordan man sir.

Siger selvfølgelig. og får der efter denne besked

jamen efter de gamle var blevet skilt, sov jeg op ved ******... så var han blevet rigtig fuld og lå og ragede på mig s:

Altså hun vil ikke selv melde noget eller lign? så hva fuck gør jeg :/

Du er da for sær i hovedet..
Member
Gold: 0.09
Jun 29 2012 04:19am
Quote (waw @ Jun 26 2012 09:33pm)
:rofl:

Som om han ville komme i fængsel anyway, han tog på hende, han voldtog hende ikke.

giv ham nogen bank han aldrig vil glemme, og seriøst skær pikken af ham, det er sån set det bedste du kan gøre.

det for sygt hvor mange personer der bare har tilladelse til at gå frit rundt i den her verden.
demokrati sucks, simpelt, i gamle dage ville denne mand bare blive dræbt på stedet, det sån det skal gøres

Og hvad så hvis pigen løg?

Folk er så snævertsynede nogen gange.

Quote (waw @ Jun 27 2012 02:15pm)
Det hendes mor der er problemet, meld hende, hun burde vide hun ikke burde få en ny kæreste når hun har en datter der stadig bor hjemme.

Seriøst 3-5 piger ud af 10 bliver altid udnyttet på en eller anden måde af deres mors kæreste, det fandme uhyggeligt.

men som sagt, hvis du vil melde ham, skal du også melde hendes mor da hun er lige så meget skyld i det, hvis hun tænkte mere på hendes barn istedet for at tænke på at få en ny p*k til at tilfredsstille hende, så ville det her ikke være sket.

END OF FUCKING STORY, T/C.

I call bullshit.

This post was edited by ObviousIsObvious on Jun 29 2012 04:25am
Member
Gold: 655.43
Jun 29 2012 04:46am
Quote (Utb @ Jun 28 2012 03:08pm)
HVAD ER DET IKKE.? tror vidst nok lig du skulle tænke dig om. er det ikke at være pædofil hvis man fucking rager på ens egen steddatter? altså vågn up op til virkeligheden og rejs dig fra den computer

Det er pædofili, hvis pigen/drengen er under 'bukse myndig' alderen, som er 15 eller 16, kan ikke lige huske det..
Fra den alder og op kaldes det voldtægt..
I din situtation kaldes det insect, da det er familie sex.. Selvom man ikke kan kalde det sex det som er sket..
Du kan ikke gøre noget, hvis hun ikke selv vil melde det, da hun kan benægte alt og der ikke er nogle beviser på der er sket noget..
Hvis hun ville melde det, ville han højst få en notat i sine papirer, ikke noget som vil have betydning for hans liv, med mindre han gør noget ligne igen..

Det med at banke ham, go for it.. Det går kun ud over dig selv.. Du får bare en voldsdom og får det svært resten af dit liv..
Member
Jun 29 2012 04:53am
Quote (JelleDK @ 29 Jun 2012 12:46)
Det er pædofili, hvis pigen/drengen er under 'bukse myndig' alderen, som er 15 eller 16, kan ikke lige huske det..
I din situtation kaldes det insect, da det er familie sex.. Selvom man ikke kan kalde det sex det som er sket..
Du kan ikke gøre noget, hvis hun ikke selv vil melde det, da hun kan benægte alt og der ikke er nogle beviser på der er sket noget..
Hvis hun ville melde det, ville han højst få en notat i sine papirer, ikke noget som vil have betydning for hans liv, med mindre han gør noget ligne igen..

Det med at banke ham, go for it.. Det går kun ud over dig selv.. Du får bare en voldsdom og får det svært resten af dit liv..

Han er bager.. Han har ramt bunden..
Member
Gold: 5.00
Jun 29 2012 05:15am
Quote (JelleDK @ 29 Jun 2012 12:46)

Kommer man i fængsel for at dyrke insekter?

Member
Jun 29 2012 05:20am
Quote (franek @ 29 Jun 2012 13:15)
Kommer man i fængsel for at dyrke insekter?

Hvis det er ufrivilligt :lol:
Member
Gold: 0.09
Jun 29 2012 06:10am
Quote (JelleDK @ Jun 29 2012 12:46pm)

Incest er kun når det er mellem biologisk nærtbeslægtede.

Rent juridisk er det pædofili hvis tøsen er under 15 år. Inden for psykiatrien er det når man i højere grad er tiltrukket til børn(helt små børn hedder det infantili tror jeg) end voksne. Hvilket han angiveligt ikke har, da han har været sammen med moren.

TL;DR Han er ikke pædofil.

Member
Gold: 655.43
Jun 29 2012 06:16am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 29 2012 11:53am)
Han er bager.. Han har ramt bunden..

Øhm.. Jeg er også bager ? Synes da ikke jeg har ramt bunden..

Quote (ObviousIsObvious @ Jun 29 2012 01:10pm)
Incest er kun når det er mellem biologisk nærtbeslægtede.

Rent juridisk er det pædofili hvis tøsen er under 15 år. Inden for psykiatrien er det når man i højere grad er tiltrukket til børn(helt små børn hedder det infantili tror jeg) end voksne. Hvilket han angiveligt ikke har, da han har været sammen med moren.

TL;DR Han er ikke pædofil.

Hvis moren er gift med stedfaren, så skulle jeg da mene det også er incest.. Men kan da godt ske jeg tager fejl..
Go Back To Dansk Topic List
Prev1678910Next
Add Reply New Topic New Poll