d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jeg Er Fattig
Prev1678910Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jun 5 2012 04:22pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 5 2012 10:21pm)
Du snyder da også folk for deres penge! Det er ikke tilladt for dig at være med!

Flot kegle! Så har du også brugt andres data...


Jeg spiller poker ligesom alle andre gør? Ikke min skyld jeg vinder og de taber?
Altså jeg vinder folks penge, du snyder dig til folks penge.

Og ja det gør jeg, og hvad er der galt i det? Det kunne jo ligeså godt have været min far der spillede?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 5 2012 04:24pm
Quote (Headshot @ 6 Jun 2012 00:22)
Jeg spiller poker ligesom alle andre gør? Ikke min skyld jeg vinder og de taber?
Altså jeg vinder folks penge, du snyder dig til folks penge.

Og ja det gør jeg, og hvad er der galt i det? Det kunne jo ligeså godt have været min far der spillede?


Snakken gik først og fremmest ud på, som jeg forstod det. Du havde snydt dig til alderen ved, at indskrive en fiktiv alder på.

Nej du snyder stadigvæk, det er stadigvæk ikke tilladt for dig at være med.
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 5 2012 04:26pm
Quote (Headshot @ Jun 5 2012 11:19pm)
exiter_dk har jo også ret? det jeg gjorde var ulovligt, men jeg snød ikke nogen?
dit var ulovligt og oven i købet snyder du også en masse mennesker for deres penge.



sjovt du siger det, for pengene ligger på min fars konto pt, da jeg brugte hans informationer.


Jamen så er det jo også lovligt det du har gjort da personen er skiftet til din far rent juridisk.
Quote (IAcid @ Jun 5 2012 11:19pm)
finder de ud af det på bet365 så betaler de ens indskud tilbage igen totalt lol havde tabt 100 kr i poker da jeg var under 18 så finder sherlock@bet365 ud af jeg er under 18 og udbetaler mine 100kr som ellers var tabt :D


Det er sku' da hvad man kalder held i uheld ;)
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 5 2012 04:26pm
Quote (Sunshines @ 6 Jun 2012 00:26)
Jamen så er det jo også lovligt det du har gjort da personen er skiftet til din far rent juridisk.

Det er sku' da hvad man kalder held i uheld ;)


haha præcis jeg tænkte også først det var for godt til at være sandt :D
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jun 5 2012 04:29pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 5 2012 10:24pm)
Snakken gik først og fremmest ud på, som jeg forstod det. Du havde snydt dig til alderen ved, at indskrive en fiktiv alder på.

Nej du snyder stadigvæk, det er stadigvæk ikke tilladt for dig at være med.


Jeg har på intet tidspunkt snydt mig til min alder før jeg hævede pengene - da de ikke havde nogen sikkerhedssystemer der gjorde det umuligt for folk under 18 at spille med.
Og nej, jeg vinder mig stadigvæk til mine penge, hvorimod du snyder dig til dine (hvis du overhovedet har vundet noget)

Og da du tydeligvis ikke modbeviser mig om at det er dig der er en snyder, men i stedet prøver at angribe mig i mine harmløse beslutninger, betyder det vel bare at du giver mig ret i at du er en snyder der ikke kan "vinde" penge uden at bruge ulovlige metoder og jeg som sagt vinder mine på lovlig vis, og giver dig ondt i røven over at jeg kan vinde dem lovligt.

Quote (Sunshines @ Jun 5 2012 10:26pm)
Jamen så er det jo også lovligt det du har gjort da personen er skiftet til din far rent juridisk.

Det er sku' da hvad man kalder held i uheld ;)


+1

This post was edited by Headshot on Jun 5 2012 04:31pm
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 5 2012 04:35pm
Quote (Headshot @ 6 Jun 2012 00:29)
Jeg har på intet tidspunkt snydt mig til min alder før jeg hævede pengene - da de ikke havde nogen sikkerhedssystemer der gjorde det umuligt for folk under 18 at spille med.
Og nej, jeg vinder mig stadigvæk til mine penge, hvorimod du snyder dig til dine (hvis du overhovedet har vundet noget)

Og da du tydeligvis ikke modbeviser mig om at det er dig der er en snyder, men i stedet prøver at angribe mig i mine harmløse beslutninger, betyder det vel bare at du giver mig ret i at du er en snyder der ikke kan "vinde" penge uden at bruge ulovlige metoder og jeg som sagt vinder mine på lovlig vis, og giver dig ondt i røven over at jeg kan vinde dem lovligt.


Først og fremmest var mit "foreslag" en spøg. Bemærk der var smiley: :P på.

Nu skærer jeg det hele i pap. DU MÅ IKKE SPILLE POKER FØR DU ER FYLDT ATTEN ÅR, HVERKEN PÅ NETTET ELLER I KASINO. DETTE ER ULOVLIGT, AT DU SÅ HAR SPILLET UNDER DIN FARS NAVN, ELLER HVAD DU HAR, GØR DET BLOT AT DU KAN FÅ DINE PENGE UDBETALT. MEN DU HAR STADIGVÆK SNYDT.

Hvem har bildt dig noget ind, om jeg kan eller ikke kan vinde noget lovligt? Jeg vinder da ofte på odds? :P Uden at snyde vel og mærket.
Du hævder jo nærmest at du er den bedste poker spiller i verden. Jeg fortalte dig blot, at poker er mere end bare erfaring, og bluff. Poker er meget afhængig af held. Heldet er ikke noget du kan styre, det enten noget man har, eller ikke har.
Om du har vundet 15K eller ej, skal jeg ikke kunne sige. Jeg er egentlig også ret så ligeglad, og har ikke ondt i røven over dig.
Diskussionen gik først og fremmest ud på om du snød dig til alderen, du har givet udtryk for at du har, men senere skiftede du mening, og skrev at det var under din fars navn. Det var din egen skyld at du har skabt forvirring.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 5 2012 04:40pm
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jun 5 2012 04:40pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 5 2012 10:35pm)
Først og fremmest var mit "foreslag" en spøg. Bemærk der var smiley: :P på.

Nu skærer jeg det hele i pap. DU MÅ IKKE SPILLE POKER FØR DU ER FYLDT ATTEN ÅR, HVERKEN PÅ NETTET ELLER I KASINO. DETTE ER ULOVLIGT, AT DU SÅ HAR SPILLET UNDER DIN FARS NAVN, ELLER HVAD DU HAR, GØR DET BLOT AT DU KAN FÅ DINE PENGE UDBETALT. MEN DU HAR STADIGVÆK SNYDT.

Hvem har bildt dig noget ind, om jeg kan eller ikke kan vinde noget lovligt? Jeg vinder da ofte på odds? :P Uden at snyde vel og mærket.
Du hævder jo nærmest at du er den bedste poker spiller i verden. Jeg fortalte dig blot, at poker er mere end bare erfaring, og bluff. Poker er meget afhængig af held. Heldet er ikke noget du kan styre, det enten noget man har, eller ikke har på et daværende tidspunkt.
Om du har vundet 15K eller ej, skal jeg ikke kunne sige. Jeg er egentlig også ret så ligeglad, og har ikke ondt i røven over dig.
Diskussionen gik først og fremmest ud på om du snød dig til alderen, du har givet udtryk for at du har, men senere skiftede du mening, og skrev at det var under din fars navn. Det var din egen skyld at du har skabt forvirring.


Det er ulovligt, ja - ok.
Odds, ja ok - men jeg snakker om poker.
Held har meget med poker at gøre ja, ok - men det er dog ikke mere end ca. de 30%.
Jeg har ikke snydt mig til alderen nej, ok - jeg har bare aldrig udfyldt et skema hvor der stod at jeg var 18.
Jeg har udbetalt pengene i mit fars navn ja, ok - men jeg har aldrig spillet i hans navn.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 5 2012 04:42pm
Quote (Headshot @ 6 Jun 2012 00:40)
Det er ulovligt, ja - ok.
Odds, ja ok - men jeg snakker om poker.
Held har meget med poker at gøre ja, ok - men det er dog ikke mere end ca. de 30%.
Jeg har ikke snydt mig til alderen nej, ok - jeg har bare aldrig udfyldt et skema hvor der stod at jeg var 18.
Jeg har udbetalt pengene i mit fars navn ja, ok - men jeg har aldrig spillet i hans navn.


Vi enige, jeg går i seng, godnat og sov godt :)

PS. Du har ret med de 30 %, selvom jeg ikke synes man kan dele det op i procenter. Men de 30 %, kan gøre at det faktisk er det hele man taber :) Medmindre man selvfølgelig stopper i tide.
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 5 2012 04:42pm
Forstår ikke at du kan spille med dit eget navn på PokerStars men udbetale til en bankkonto som står i din fars navn. Det tror jeg ikke PokerStars har gjort da de ikke må det.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 5 2012 04:43pm
Quote (Sunshines @ 6 Jun 2012 00:42)
Forstår ikke at du kan spille med dit eget navn på PokerStars men udbetale til en bankkonto som står i din fars navn. Det tror jeg ikke PokerStars har gjort da de ikke må det.


Jeg forstår det hellere ikke helt, men gider ikke rigtigt bore i det længere :P
Go Back To Dansk Topic List
Prev1678910Next
Add Reply New Topic New Poll