☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Hvordan Går Det Med Jeres Character?
Prev
1
6
7
8
9
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1989
Replies: 82
Track Topic
JVL
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
2,300.00
#71
May 21 2012 08:46am
Quote (Sunline @ May 21 2012 02:50pm)
Det er options -> gameplay? Mener jeg og så kryds den boks af der hedder 'elective mode'
Yep, effective mode
Slave
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold
:
33,314.00
#72
May 21 2012 10:02am
Quote (Hol_Rusher @ 21 May 2012 12:32)
Lulz, jeg kender Rune der
hmm hvem er du ?
pjuske1991
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#73
May 21 2012 11:29am
Nogen der ved om der kommer runer i D3 ??
Slave
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold
:
33,314.00
#74
May 21 2012 11:37am
Quote (pjuske1991 @ 21 May 2012 18:29)
Nogen der ved om der kommer runer i D3 ??
gør der ikke tidligts når der kommer en expantion om 2 år
Slave
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold
:
33,314.00
#75
May 21 2012 01:16pm
act 4 inf nu
JVL
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
2,300.00
#76
May 21 2012 07:26pm
Quote (Slave @ May 21 2012 08:16pm)
http://i47.tinypic.com/313srhz.jpg
act 4 inf nu
Freezing arrow? Og hvilke passives?
Slave
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold
:
33,314.00
#77
May 21 2012 09:07pm
Quote (JVL @ 22 May 2012 02:26)
Freezing arrow? Og hvilke passives?
Bruger nether tentacel elemental arrow mest den rammere store bosser en del gange mens den langsomt flyver gennem dem, den aoer sygt godt
steady aim, sharpshooter, archery
SIT_nTakeNotes
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#78
May 22 2012 08:40am
Quote (Sunline @ 20 May 2012 15:54)
kan bare ikke se hvordan du kan have crit chance = 100% ?
Og er inferno ikke også lettere solo, alt andet lige?
Har lidt problemer med Act 2, de skide poisons.
Slave
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold
:
33,314.00
#79
May 23 2012 12:03pm
tja da jeg loggede på til en nerfed Dh idag vlagte jeg at gå igang med et nyt project
sunden
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold
:
356.25
Trader:
Trusted
#80
May 23 2012 01:18pm
hvad char er at foretrække? jeg har næsten lige fået spillet selv
valgte witchdoctor. dårligt godt?
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
6
7
8
9
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact