d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvordan Går Det Med Jeres Character?
Prev16789Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 21 2012 08:46am
Quote (Sunline @ May 21 2012 02:50pm)
Det er options -> gameplay? Mener jeg og så kryds den boks af der hedder 'elective mode'


Yep, effective mode :)
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 21 2012 10:02am
Quote (Hol_Rusher @ 21 May 2012 12:32)
Lulz, jeg kender Rune der :D


hmm hvem er du ?
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 21 2012 11:29am
Nogen der ved om der kommer runer i D3 ??
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 21 2012 11:37am
Quote (pjuske1991 @ 21 May 2012 18:29)
Nogen der ved om der kommer runer i D3 ??


gør der ikke tidligts når der kommer en expantion om 2 år
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 21 2012 01:16pm


act 4 inf nu :)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 21 2012 07:26pm
Quote (Slave @ May 21 2012 08:16pm)
http://i47.tinypic.com/313srhz.jpg

act 4 inf nu :)



Freezing arrow? Og hvilke passives?
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 21 2012 09:07pm
Quote (JVL @ 22 May 2012 02:26)
Freezing arrow? Og hvilke passives?


Bruger nether tentacel elemental arrow mest den rammere store bosser en del gange mens den langsomt flyver gennem dem, den aoer sygt godt

steady aim, sharpshooter, archery
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 22 2012 08:40am
Quote (Sunline @ 20 May 2012 15:54)
kan bare ikke se hvordan du kan have crit chance = 100% ?

Og er inferno ikke også lettere solo, alt andet lige?


Har lidt problemer med Act 2, de skide poisons.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 23 2012 12:03pm
tja da jeg loggede på til en nerfed Dh idag vlagte jeg at gå igang med et nyt project

Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold: 356.25
Trader: Trusted
May 23 2012 01:18pm
hvad char er at foretrække? jeg har næsten lige fået spillet selv :wub:

valgte witchdoctor. dårligt godt?
Go Back To Dansk Topic List
Prev16789Next
Add Reply New Topic New Poll