d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Søger En En God Guild (evt. Dansk)
Prev167891014Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,344
Joined: Jun 12 2010
Gold: 749.00
May 6 2012 03:27pm
Quote (IAcid @ May 6 2012 11:26pm)
:o

du troede de 2 i mit link var legit og de er sidst set 1000 mio dage siden 2 - 0 til mig lmk


Member
Posts: 5,344
Joined: Jun 12 2010
Gold: 749.00
May 6 2012 03:28pm
Quote (Kakaomanden @ May 6 2012 11:27pm)
Du er en multi.
Stadigt 1-0 til mig.


Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 6 2012 03:28pm
Quote (Kakaomanden @ 6 May 2012 23:27)
Du er en multi.
Stadigt 1-0 til mig.


lav en post i Multi report forum så voucher jeg lige ;)

Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
May 6 2012 03:29pm
Quote (IAcid @ May 6 2012 11:28pm)
lav en post i Multi report forum så voucher jeg lige ;)

http://www.tagmag.info/images/towelie.gif

Det har jeg ingen grund til, jeg kalder dig bare multi i stedet, multi :)
Prøv nu at lade være med at lave alt for mange multis, mens jeg sover, ikke?
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 6 2012 03:31pm
kom med noget bedre end det, det er jo ikke engang sjovt

Jeg laver alti alti multis det gør jeg også i bil det er jeg sku lige glad med

YOLO

This post was edited by IAcid on May 6 2012 03:32pm
Member
Posts: 5,344
Joined: Jun 12 2010
Gold: 749.00
May 6 2012 03:31pm
Quote (Kakaomanden @ May 6 2012 11:29pm)
Det har jeg ingen grund til, jeg kalder dig bare multi i stedet, multi :)
Prøv nu at lade være med at lave alt for mange multis, mens jeg sover, ikke?


http://matellis.files.***/2008/12/clown.jpeg?w=580

This post was edited by Historyx on May 6 2012 03:33pm
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
May 6 2012 03:32pm
Quote (IAcid @ May 6 2012 11:31pm)
kom med noget bedre end det, det er jo ikke engang sjovt

Jeg laver alti alti multis det gør jeg også i bil det er jeg sku lige glad med
http://www.youtube.com/watch?v=MNxrfMluFxw
YOLO

Du siger altså, at jeg skal komme med noget bedre, end at sige sandheden?
Smut nu med dig, multi.
Member
Posts: 5,344
Joined: Jun 12 2010
Gold: 749.00
May 6 2012 03:33pm
Quote (Kakaomanden @ May 6 2012 11:32pm)
Du siger altså, at jeg skal komme med noget bedre, end at sige sandheden?
Smut nu med dig, multi.




This post was edited by Historyx on May 6 2012 03:35pm
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 6 2012 03:34pm
Quote (Kakaomanden @ 6 May 2012 23:32)
Du siger altså, at jeg skal komme med noget bedre, end at sige sandheden?
Smut nu med dig, multi.


har du en ven i 4 klasse der kommer med dine posts ?

jeg var først i den her post multi
Member
Posts: 5,344
Joined: Jun 12 2010
Gold: 749.00
May 6 2012 03:36pm
Quote (IAcid @ May 6 2012 11:34pm)
har du en ven i 4 klasse der kommer med dine posts ?

jeg var først i den her post multi


Go Back To Dansk Topic List
Prev167891014Next
Closed New Topic New Poll