Quote (FasterA @ Apr 22 2012 06:13pm)
Ved det heller ikke! ;D Tror bare det er pvp system og lidt diverse ting jeg ikke kan se hvordan skal kunne fungere endnu

Gennemførte betaen i lvl 9 på 15-20 minutter. Kan kun sige at jeg syntes ikke at jeg fik den store lyst til at fortsætte.
Måske er d3 ikke lige mig!

tjaa.. betaen i d3 er kun ca 1/3 del af act 1.. og bedømme et spil ud fra en beta er som at bedømme en film ud fra en trailer.
- pvp system kommer senere efter udgivelsen... i wow, var der heller ikke BG's & arena før senere efter udgivelsen.
er 100% sikker på det skal blive en succes.. det plejer det jo når det er blizzard

Quote (sunden @ Apr 23 2012 03:26pm)
hvordan er spillet gutter?
Virkelig godt, kort beta, men lang nok til at blive fristet !!
glæder mig bare til udgivelsen !
Quote (Whyred @ Apr 23 2012 04:43pm)
Jeg er vild med det. Glæder mig bare til d. 15.
100% enig

skal spille W. doc !

har taget 6 dage fri fra arbejde så det bliver nogen lange gamer dage
