d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 3 Open Beta > I Aften
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold: 356.25
Trader: Trusted
Apr 23 2012 08:26am
hvordan er spillet gutter?
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Apr 23 2012 09:43am
Jeg er vild med det. Glæder mig bare til d. 15.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 23 2012 10:06am
Quote (FasterA @ Apr 22 2012 06:13pm)
Ved det heller ikke! ;D Tror bare det er pvp system og lidt diverse ting jeg ikke kan se hvordan skal kunne fungere endnu ;)
Gennemførte betaen i lvl 9 på 15-20 minutter. Kan kun sige at jeg syntes ikke at jeg fik den store lyst til at fortsætte.
Måske er d3 ikke lige mig! ;)


tjaa.. betaen i d3 er kun ca 1/3 del af act 1.. og bedømme et spil ud fra en beta er som at bedømme en film ud fra en trailer.

- pvp system kommer senere efter udgivelsen... i wow, var der heller ikke BG's & arena før senere efter udgivelsen.

er 100% sikker på det skal blive en succes.. det plejer det jo når det er blizzard :D

Quote (sunden @ Apr 23 2012 03:26pm)
hvordan er spillet gutter?


Virkelig godt, kort beta, men lang nok til at blive fristet !!
glæder mig bare til udgivelsen !

Quote (Whyred @ Apr 23 2012 04:43pm)
Jeg er vild med det. Glæder mig bare til d. 15.


100% enig :D

skal spille W. doc ! :D
har taget 6 dage fri fra arbejde så det bliver nogen lange gamer dage :D
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 23 2012 10:41am
Quote (eLmasten @ Apr 23 2012 05:06pm)
tjaa.. betaen i d3 er kun ca 1/3 del af act 1.. og bedømme et spil ud fra en beta er som at bedømme en film ud fra en trailer.

- pvp system kommer senere efter udgivelsen... i wow, var der heller ikke BG's & arena før senere efter udgivelsen.

er 100% sikker på det skal blive en succes.. det plejer det jo når det er blizzard :D



Virkelig godt, kort beta, men lang nok til at blive fristet !!
glæder mig bare til udgivelsen !



100% enig :D

skal spille W. doc ! :D
har taget 6 dage fri fra arbejde så det bliver nogen lange gamer dage :D



Lol! :P LAd os game sammen.
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold: 356.25
Trader: Trusted
Apr 23 2012 11:45am
tak, lyder lovende :P

venter og glæder mig til det bliver udgivet der den 15 :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 23 2012 01:40pm
Quote (JVL @ Apr 23 2012 05:41pm)
Lol! :P LAd os game sammen.


skal solo til lvl 60 :D
gider ikk vente på folk fordi folk skal se dit og dat.. høre den og den histrie og se den og den film :D
næ nej, jeg flyver igennem det hele :D

Quote (sunden @ Apr 23 2012 06:45pm)
tak, lyder lovende :P

venter og glæder mig til det bliver udgivet  der den 15 :)


forstår jeg godt! samme her ! :D
skal du have C.E.?
- det skal jeg nemlig :D
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Apr 24 2012 01:44am
Quote (eLmasten @ 23 Apr 2012 20:40)
skal solo til lvl 60 :D
gider ikk vente på folk fordi folk skal se dit og dat.. høre den og den histrie og se den og den film :D
næ nej, jeg flyver igennem det hele :D



forstår jeg godt! samme her ! :D
skal du have C.E.?
- det skal jeg nemlig :D


self CE

hvorfor dog lade vær? !
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 24 2012 01:48pm
Quote (peanutboobs @ Apr 24 2012 08:44am)
self CE

hvorfor dog lade vær? !


haha lige præcis :D
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Apr 25 2012 12:02pm
Open beta. This is most unpleasant news. Since I missed it. Hm.

Now to plan my revenge
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 25 2012 12:13pm
Quote (Tigerss @ Apr 25 2012 07:02pm)
Open beta. This is most unpleasant news. Since I missed it. Hm.

Now to plan my revenge http://i303.photobucket.com/albums/nn121/john2156/Smileys/sneaky-evil-smily.gif


Only thing you missed was this:


Quote (MrLennon @ Apr 24 2012 02:05pm)
de fleste tumper rykker vel videre til wow2... øhh, jeg mener diablo 3.



:D

This post was edited by FasterA on Apr 25 2012 12:13pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll