d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Guild Wars 2 > Lær' Spillet Og Kende!
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 13 2012 02:35pm
Quote (LazyDazy @ 13 May 2012 18:14)
jeg er næsten sikker på der vil komme en open beta eller to for alle :)

men Diablo 3 har da også pre-purchase så vidt jeg ved, kan ikke se hvad der er galt i det.


Det med at teamet bag guild wars 2 er penge griske forstår jeg ikke, når de ikke malker folk for 100 kr om måneden :)


Der er intet galt i pre purchase, men der er noget galt i at forlange pre purchase for at få beta adgang, specielt når det er stress tests

This post was edited by Slave on May 13 2012 02:35pm
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 13 2012 11:04pm
tjaeh, tror hellere ikke de er helt klar til at så mange skal logge på deres severe.

der er allerede flere hundrede tusinde som har pre-purchased, og deres 50 severe var ikke engang nok sidste BWE.

Vil tro en måned før release lader de alle prøve spillet :)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 14 2012 02:41am
så er det i aften hvis i skal prøve gw2 !
husk at der ingen subscription fee er :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 3 2012 12:30pm
Jeg tror jeg skal prøve GW2

har set mange videoer nu, og det ser vildt fedt ud ! specielt pvp systemet !
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 3 2012 12:40pm
godt at se!
vølg severen 'Far Shiverspeak'' hvis det er. En masse nordiske guilds og alm. mennesker er på denne server. Som navnet også lidt hentyder til :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll