d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Spil
Prev16789Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,314.56
Dec 22 2011 06:23am
Quote (GnaWz @ Dec 21 2011 10:03pm)
Hvad? Nej xD Gik til hundrede af andre af spil og WoW... ._.


WoW er godt, men det tager alt ens tid :cry:
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 26 2011 03:49am
Købte lige "Plants vs Zombies" for 3£ på Steam :D
Kunne bare huske det fordi min søster spillede det på sin ipod Touch for 100 år siden.
Det er faktisk ret griner, udover jeg gennemførte det sådan ret hurtigt :(
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Dec 26 2011 09:02am
Folkens

hvis der står sådan her:
http://www.blockbuster.dk/Produktvisning_shop-127.aspx?ProductID=PROD432506&VariantID=VO83&PID=553&utm_source=Pricerunner&utm_medium=link

eller sådan her :

http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spil-pc-mac/PCCDCODMW3/call-of-duty-modern-warfare-3-pccd?scid=9084

kan man så smutte ned i butikken og købe det til den pris
eller skal det være online?
jeg ved elgiganten har de der lagere hvor man kan hente det efter man har købt det på nettet men banken har lukket og ingen penge på kortet kun kontanter :(
og NEJ det kan ikke vente til imorgen :(
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Jan 25 2012 11:21am
topic = dead
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Jan 25 2012 11:28am
Quote (peanutboobs @ Jan 25 2012 06:21pm)
topic = dead


nej du har på heroisk vis genoplivet det :P
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold: 43,996.00
Jan 25 2012 12:56pm
Quote (peanutboobs @ 8 Dec 2011 23:39)
hvordan kan jeg gøre så jeg har mere tid til at spille spil?
lige nu føler jeg ikke at jeg har tid til både at få spillet skyrim, sc2, d2 OG poker + pool
har i nogen eventuelle tricks til at kunne skabe mere "tid" så jeg kan game mere? :O

btw nogen der vil spille pool mod mig evt om fgs ? :D


Posts: 11,582 (40.2 per dag)

jeg er ikk helt med men okai ;)
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Jan 25 2012 01:03pm
Quote (FlowiZ @ 25 Jan 2012 19:56)
Posts: 11,582 (40.2 per dag)

jeg er ikk helt med men okai ;)


jeg er faldet meget !
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Jan 25 2012 02:09pm
nogen der har forstand på bf3?
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jan 25 2012 02:11pm
Quote (GnaWz @ Dec 10 2011 12:48pm)
En af mine venner havde en DOTA2 beta key som han ville give mig. Han havde fået den fordi han havde spillet DOTA på pro niveau.
Jeg laver så en aftale med min anden ven om at han gerne må få den her key, hvis han altså er sikker på han får muligheden for at invite mig bagefter han har aktiveret den her key.
Jeg hører ikke fra ham i en dag og inden jeg ved af det er den aktiveret og jeg sidder uden DOTA2 beta............

Hvad man ikke har venner til...  :wallbash:


uh? Jeg troede nu ellers du havde dota 2 access? Har haft dota 2 i omkring en måneds tid nu and i love it!
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Jan 25 2012 02:11pm
Nogen som spiller bgo?
Go Back To Dansk Topic List
Prev16789Next
Add Reply New Topic New Poll