d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev16789101597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,318
Joined: Oct 24 2009
Gold: 84.00
Oct 9 2011 09:30am
Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 05:24pm)
Mike er bare blevet en troll på det sidste.
Efter det der skete med Mickey er han blevet små negativ.


ja ok det kan jeg så godt forstå hehe :)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 9 2011 09:33am
Fedt kan pludselig ikke ringe eller skrive på mobil -.-
Jeg smutter i bad og få ryddet lidt op.

Cya soon :hug:
Member
Posts: 1
Joined: Jun 8 2007
Gold: 0.00
Oct 9 2011 09:33am
Lol, Arkheios her. Jeg har lige gravet mit gamle Jsp account op :D Burde man droppe Arkheios-accountet og bruge det her i stedet? Skal nok lige snakke med en medi omkring det.
Kunne være nice med 2007 i stedet for 2011 på profilen :D
Jr Admin
Posts: 18,943
Joined: Aug 11 2011
Gold: 30,641.07
Trader: Mediator
Oct 9 2011 09:33am
Quote (SaXotech @ Oct 9 2011 05:33pm)
Lol, Arkheios her. Jeg har lige gravet mit gamle Jsp account op :D Burde man droppe Arkheios-accountet og bruge det her i stedet? Skal nok lige snakke med en medi omkring det.
Kunne være nice med 2007 i stedet for 2011 på profilen :D


hm

This post was edited by Arkheios on Oct 9 2011 09:35am
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 9 2011 09:33am
Quote (SaXotech @ 9 Oct 2011 17:33)
Lol, Arkheios her. Jeg har lige gravet mit gamle Jsp account op :D Burde man droppe Arkheios-accountet og bruge det her i stedet? Skal nok lige snakke med en medi omkring det.
Kunne være nice med 2007 i stedet for 2011 på profilen :D


Shit mate du får lock nu !
Jr Admin
Posts: 18,943
Joined: Aug 11 2011
Gold: 30,641.07
Trader: Mediator
Oct 9 2011 09:34am
Det er jo mit gamle account? Jeg havde glemt alt om det.
Omnødvendigt kan det godt blive slettet :) Da jeg ikke brugte det, og da jeg bruger jsp flittigt nu, på dette her.
Det var faktisk bare for sjov jeg prøvede at tjekke.


Nogle, der kender en medi jeg kan snakke med?

This post was edited by Arkheios on Oct 9 2011 09:36am
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Oct 9 2011 09:37am
Quote (Arkheios @ Oct 9 2011 03:34pm)
Det er jo mit gamle account? Jeg havde glemt alt om det.
Omnødvendigt kan det godt blive slettet :) Da jeg ikke brugte det, og da jeg bruger jsp flittigt nu, på dette her.
Det var faktisk bare for sjov jeg prøvede at tjekke.


Nogle, der kender en medi jeg kan snakke med?


inb4lock
Jr Admin
Posts: 18,943
Joined: Aug 11 2011
Gold: 30,641.07
Trader: Mediator
Oct 9 2011 09:38am
Er der ikke nogle der kender en mediator jeg kan snakke med?

Skrev lige til en medi, håber han kan svare mig.

This post was edited by Arkheios on Oct 9 2011 09:40am
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 9 2011 09:42am
Quote (Arkheios @ Oct 9 2011 05:38pm)
Er der ikke nogle der kender en mediator jeg kan snakke med?

Skrev lige til en medi, håber han kan svare mig.


Puuh du på skideren du ^^
Jr Admin
Posts: 18,943
Joined: Aug 11 2011
Gold: 30,641.07
Trader: Mediator
Oct 9 2011 09:43am
Forstår ikke hvorfor jeg er det, når jeg bare gravede mit gamle op fra 5-7 år gamle emails. Det er jo tydeligt vis ikke engang brugt.
Det må meget gerne slettes.

This post was edited by Arkheios on Oct 9 2011 09:43am
Go Back To Dansk Topic List
Prev16789101597Next
Closed New Topic New Poll