Det er jo mit gamle account? Jeg havde glemt alt om det.
Omnødvendigt kan det godt blive slettet

Da jeg ikke brugte det, og da jeg bruger jsp flittigt nu, på dette her.
Det var faktisk bare for sjov jeg prøvede at tjekke.
Nogle, der kender en medi jeg kan snakke med?
This post was edited by Arkheios on Oct 9 2011 09:36am