d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvem Stemmer I På?
Prev16789Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 10.75
Aug 27 2011 11:48am
Quote (Huffie @ Aug 27 2011 05:09pm)
waw hvordan kom du væk fra galeanstalten?

Det at du finder hans kommentar sjov er jo bare sindsygt

Så hver gang man finder en joke sjov er man sindsyg?
Hmm.
Member
Gold: 4,234.00
Aug 27 2011 04:23pm
Quote (Sunshines @ Aug 26 2011 05:16pm)
Pt er der ikke meget forskel på de partier på borgen. De eneste der i højere grad er uenige er vel DF og så selvfølgelig Enhedslisten. Resten er stortset ved at være så enige de kunne melde sig ind i det samme parti.
Velfærd koster penge. Dermed selvfølgelig ikke sagt at de ikke ville være i stand til det, men at sige det er rent drømmeri og gætteri da ingen nogensinde vil få det at vide.

Tilgengæld, hvad vi ved og ikke behøver gætte er at den offentlige økonomi ikke var syg i den periode du beskriver.

Nu har jeg dog ikke læst længere end her, og på trods af at jeg er højreorienteret kan jeg oplyse dig om at man i tiden efter IT-krisen førte forkert finanspolitik, i og med at man førte lempelig finanspolitik, ikke stram som man burde når der er højkonjunktur.
Dette gjorde Anders på trods af at adskillige vismænd havde sagt at det var dumt, vil tro det er det slave hentyder til.
Member
Gold: 10.75
Aug 27 2011 04:28pm
Quote (Lot2 @ Aug 27 2011 11:23pm)
Nu har jeg dog ikke læst længere end her, og på trods af at jeg er højreorienteret kan jeg oplyse dig om at man i tiden efter IT-krisen førte forkert finanspolitik, i og med at man førte lempelig finanspolitik, ikke stram som man burde når der er højkonjunktur.
Dette gjorde Anders på trods af at adskillige vismænd havde sagt at det var dumt, vil tro det er det slave hentyder til.

Næppe, da han positionerer sig selv i snakken som omhandlende økonomien som helhed. I bakspejlets liderlige lys kan vi alle finde fejl, modsat har han sikkert også gjort geniale ting til trods for DØR's økonomiske rapporter. Man er vel ikke statsminister for at følge andre.. (så at sige)

This post was edited by Sunshines on Aug 27 2011 04:28pm
Member
Gold: 7,525.26
Aug 27 2011 05:00pm
Quote (Sunshines @ 27 Aug 2011 18:48)
Så hver gang man finder en joke sjov er man sindsyg?
Hmm.

Det var ikke ment som en joke.
Member
Gold: 2.00
Aug 27 2011 05:01pm
Quote (waw @ Aug 27 2011 04:48pm)
Kan slet ikke tag sån nogen personer som dig, som lever i en drømmeverden og tror muslimer er normale mennesker.

men hva fanden, du kan jo se om 20 år hvordan danmark/sverige bliver :)

Og jeg kan slet ikke tage sådan nogle som dig, der påstår at 1/6 af verdensbefolkningen ikke er normale mennesker, bare fordi de ikke tror på det samme som dig. Jeg skammer mig over at dele nationalitet med mennesker som dig.
Banned
Gold: 0.00
Warn: 20%
Aug 27 2011 05:25pm
Quote (Molle_fkk @ 28 Aug 2011 01:01)
Og jeg kan slet ikke tage sådan nogle som dig, der påstår at 1/6 af verdensbefolkningen ikke er normale mennesker, bare fordi de ikke tror på det samme som dig. Jeg skammer mig over at dele nationalitet med mennesker som dig.

:Rofl:

Member
Aug 27 2011 06:15pm
Quote (Sunshines @ Aug 27 2011 10:28pm)
Næppe, da han positionerer sig selv i snakken som omhandlende økonomien som helhed. I bakspejlets liderlige lys kan vi alle finde fejl, modsat har han sikkert også gjort geniale ting til trods for DØR's økonomiske rapporter. Man er vel ikke statsminister for at følge andre.. (så at sige)

Skal ikke kunne sige hvad han hentydede til, det var blot et gæt.

Men nu vælger jeg at antage at du ved hvad forskellen på lempelig og stram finanspolitik er. Jeg kan i hvert fald huske at der stod i min samfundsfagbog at når det går godt skulle man lægge penge til side og bruge dem til sløve tider, for at sige det i et sprog så alle forstår det :)

This post was edited by Lot2 on Aug 27 2011 06:16pm
Member
Gold: 5,460.50
Aug 27 2011 07:19pm
(Molle_fkk @ Aug ]Og jeg kan slet ikke tage sådan nogle som dig, der påstår at 1/6 af verdensbefolkningen ikke er normale mennesker, bare fordi de ikke tror på det samme som dig. Jeg skammer mig over at dele nationalitet med mennesker som dig.

Dette er grundet til jeg stemmer på noget rødt. Jeg er muligvis mere enig i blå politik, men det er meget vigtigere at holde Dansk Folkeparti væk fra nogen som helst form for indflydelse. Jeg synes det er direkte pinligt at bo i et land med så mange skabsracister der intet begreb har om virkelighed, men i stedet forfalder til en tankegang der ca går på "FOLK MED MØRK HUD TAGER VORES KVINDER, JOBS OG VORES LAND FRA OS, DERP DERP DERP"

This post was edited by Rune- on Aug 27 2011 07:20pm
Member
Aug 27 2011 07:22pm
[QUOTE=Rune-,Aug 28 2011 01:19am][QUOTEQuote (Molle_fkk @ Aug ]Og jeg kan slet ikke tage sådan nogle som dig, der påstår at 1/6 af verdensbefolkningen ikke er normale mennesker, bare fordi de ikke tror på det samme som dig. Jeg skammer mig over at dele nationalitet med mennesker som dig.[/QUOTE]

Dette er grundet til jeg stemmer på noget rødt. Jeg er muligvis mere enig i blå politik, men det er meget vigtigere at holde Dansk Folkeparti væk fra nogen som helst form for indflydelse. Jeg synes det er direkte pinligt at bo i et land med så mange skabsracister der intet begreb har om virkelighed, men i stedet forfalder til en tankegang der ca går på "FOLK MED MØRK HUD TAGER VORES KVINDER, JOBS OG VORES LAND FRA OS, DERP DERP DERP"[/QUOTE]

Du ved godt at Lars Lykke har stået frem og sagt at for første gang de sidste 10 år hvor vi har haft en borgerlig regering kommer DF ikke med.

Pia Kærsgaard er rasende :rofl:
Member
Gold: 2.00
Aug 27 2011 07:23pm
Quote (Rune- @ Aug 28 2011 03:19am)
Dette er grundet til jeg stemmer på noget rødt. Jeg er muligvis mere enig i blå politik, men det er meget vigtigere at holde Dansk Folkeparti væk fra nogen som helst form for indflydelse. Jeg synes det er direkte pinligt at bo i et land med så mange skabsracister der intet begreb har om virkelighed, men i stedet forfalder til en tankegang der ca går på "FOLK MED MØRK HUD TAGER VORES KVINDER, JOBS OG VORES LAND FRA OS, DERP DERP DERP"

Er ganske enig i det her. Synes alt for mange danskere er fjendtlige over for udlændinge, og det på grund af en meget lille gruppe af muslimer, der går ind for ting de fleste andre muslimer er imod.
Go Back To Dansk Topic List
Prev16789Next
Add Reply New Topic New Poll