En mand var ude og afprøve sin nye BMV for at se, hvor stærkt den kunne køre. Han når op på 125 km/t, videre op på 150 km/t og ser pludselig en motorcykelbetjent i sit sidespejl. Han kører op på 250 km/t, men ser stadig betjenten i spejlet, og giver derefter op. Da han holder stille, kommer betjenten hen og siger, at han har haft mange trafikanter i løbet af ugen, med utroligt mange undskyldninger for at køre for stærkt. Hvis han har en rigtig god undskyldning for at have kørt for stærkt, vil han, i anledningen af weekenden, lade ham slippe for videre tiltale. Ja, siger manden, jeg har også haft en meget dårlig uge, først var der en politimand der rendte med min kone, og nu troede jeg, at han forfulgte mig for at aflevere hende tilbage.