Quote (lulzz @ 30 Apr 2011 19:53)
nu hvor du har sagt 2 gange du ryger er det helt fint hele forumet kalder dig junkie fra nu af ? i aner ik en skid om personen, så lad vær med at døm ham på hans navn det er da langt ude, den her topic han startede handler ik om hash eller noget i den stil, lidt tosset topic men w/e
du har ik en "se mig jeg ryger mentalitet"
men hva faen er der her så for en mentalitet ?
status : Vold meget gangster
??? O_O
Hvor er du sød

Da du tydeligvis ikke ved hvad Ironi er, bliver det nok en del svært at forklare dig hvorfor der står ''vold meget gangster'' i min status, men jeg vil da gøre et forsøg. Jeg skrev det fordi jeg vidste, at en eller anden nok ville kigge forbi, og det blev skrevet for at tage pis på dem der er rimelig seje herinde.
Med hensyn til den anden quote med ''hård fyr'', tror du ikke også man kan finde ironi i den quote, ååhh jo! det kunne du sørme også!, hvis du havde taget quote'en med fra ''Crazysmoker'', som jeg svarede på ville du jo nok også kunne finde grunden til, at det står som det gør, fordi han skriver til waw at de kunne jo mødes og slås. Men jeg ved det er svært at forstå for folk med, IQ som en gummisko :).
- Angående det med at være junkie, ja så fyr den da bare af med det, jeg kunne da ikke bekymre mig mindre. Jeg er vel junkie når jeg ikke har kunne stoppe efter så mange år?, men på den anden side kan min/mit hverdag/liv godt fungere uden at ryge fordi jeg har trappet ned. Igen var grunden til at det med junkie blev skrevet, fordi der var en herinde der mente at man kun kunne kalde stik-narkomaner junkier, hvilket er forkert.
For lige at vende tilbage til hele diskussions momentet i denne tråd, så har jeg aldrig sagt han var junkie, eller prøvet at retfærdiggøre at folk kaldte ham junkie, jeg konstaterede bare at ud fra hans navn, så kan han da ikke være overrasket over det.
Men at folk ikke har noget empati med/for andre personer, og ikke selv kan regne ud at det kan være sårende for personen, kan du da ikke bebrejde mig for?.
Men inden du begiver dig i kast med at besvare dette, så læs det hele igennem ordenligt, så gør du dig selv en kæmpe tjeneste.

- Men ja det er et tosset topic, det vil jeg give dig fuldstændig ret i, men er efterhånden bare træt af alle dem der synes det er så ''gangster'' at ryge, at de skal claim det hver gang de har en chance for det, de sidder sikkert også til fester og er pænt cool, imens de fortæller hvor vildt et krimi liv de har. Hvis i ikke kan lide mine kommenter så lad være at post på et offentlig forum, eller lad være at have billeder oppe som alle kan/må kommentere på.
This post was edited by Sometimes on Apr 30 2011 01:05pm