Quote (Molle_fkk @ Feb 25 2011 06:07pm)
Overdrivelse fremmer forståelsen. Du er mere udsat fordi du ryger, end of story. Og som sagt er sandsynligheden lille, men den er der. Og hold nu op med det der propaganda, det er vist noget der kun eksisterer i dit hoved.
Jeg ved nok om det til at kunne sige at hash ikke er ufarligt, og det har sådan set været min pointe hele tiden.
self er jeg mere udsat, men ik mere udsat end en der ryger smøger eller drikker sig en øl eller så mange andre ting, hater folk på det ? nej fordi det lovligt så det vel iorden og ik nær så skadeligt
desuden syntes jeg du skulle læse det her igen
Quote (lulzz @ Feb 25 2011 05:42pm)
det har måske noget at gøre med hvis man kan lide at ryge så sætter man sig ind i tingene, og man mærker alle de slemme "bivirkninger" som der skulle komme på sin egen krop. og finder ud af det slet ik er (så) slemt som folk gør det til, hermed ik sagt det ufarligt eller direkte dumt at gøre for nogle mennesker
ang propaganda, hvem tror du der ved mest om cannabis og dets bivirkninger ? dem der laver loven eller dem der ryger, dyrker og handler med skidtet hver dag gennem hele deres liv. ????
den eneste viden du har er lorte fordomme og propaganda, kom igen når du har sat dig ind i det og kan komme med noget mere end det sædvanlige hate