Quote (Steffer @ 31 Jan 2011 00:44)
Jo i forhold til hvad der er tilladt for at vinde en finale.. Så stadig som jeg siger.. det var fortjent at Frankrig vandt..
Og til hverdag arbejder jeg med nogle af de bedre unge talenter inde for dansk håndbold - Skjern (undeviser dem dog ikke i det - men kører bl.a. fysisk træning med dem) Så jeg er bare en lille del inde i den der håndbold verden

Selvfølgelig er det da fortjent at Frankrig vinder, ellers havde de vel ikke vundet ?.
Der var tekniske fejl fra Danmarks side, men Frankrig var heller ikke helt fejlfri, men derfor kan man stadig gå ud og påpege at dommerne ikke dømte helt korrekt i nogle situationer, heller ikke imod Frankrig.
Det var bare hårdest for Danmark, da de fik flest 2 minutters udvisninger, også flere uden grund.
- Meget muligt du føler dig inde i håndbold verden fordi du træner dem i fysisks træning, men andre folk end dig, kan da også godt være inde i håndbold?, eller du har måske mere ret fordi du træner dem fysisks ?

Den træner vi havde, da jeg spillede håndbold, der underviste os i fysisks træning, havde ikke rigtig så meget forstand på håndbold, men var derimod en super træner til de øvelser osv. han gav os for at få os i bedre form, hoppe bedre, lande bedre osv.
E: vi skal også have i mente at dette håndbold landshold stadig er under udvikling, og mange af de ''gode'' spillere er forholdsvis unge, de kan/skal stadig udvikle sig og have mere ekspertise, så de situationer hvor de mister bolden ikke kommer til at ske lige så ofte, og slet ikke på lige så vigtige tidspunkter.
Ingen havde jo overhoved regnet med at Danmark ville komme så langt allerede, og målet var også bare at blive iblandt de bedste 8, hvilket jo bare viser hvor langt dette hold kan nå endnu længere.
This post was edited by Sometimes on Jan 31 2011 08:08pm