Quote (berens @ 31 Oct 2011 20:27)
stoke tager sejren

Tror jeg ikke .. Demba Ba. rykker for hårdt for Newcastle for tiden ..
Det eneste problem er bare at den NEMT kan blive 0-0 da Stoke har et fremragende forsvar ..
Men lets see

Midtjyderne er allerede foran 1-0

Quote (Markos. @ 31 Oct 2011 20:27)
De kampe ser meget gode ud. Den eneste kamp jeg er lidt usikker på er Sevilla - Granada. Granada lukker ikke mange mål ind.
Præcis, og Sevilla er ikke overbevisende for tiden..
Men det vender jo før eller siden, og det håber jeg bare er idag
This post was edited by Kaner on Oct 31 2011 12:28pm