d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev168697071725001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 28 2010 03:26pm
Quote (Aura @ Nov 28 2010 10:24pm)
Godaften folkens ;)


Hey hey! B)
Member
Posts: 83,233
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 28 2010 03:28pm
Quote (Provo2100 @ 28 Nov 2010 22:26)
Hey hey! B)


Hva så? Hvad laver man så? b)
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold: 0.00
Nov 28 2010 03:30pm
Quote (Aura @ Nov 28 2010 09:24pm)
Godaften folkens ;)


Godaften
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 28 2010 03:31pm
Quote (Aura @ Nov 28 2010 10:28pm)
Hva så? Hvad laver man så? b)


Chiller atm, venter på anden på tv2 haha B)
- Hvad med dig selv?
Member
Posts: 83,233
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 28 2010 03:33pm
Quote (Provo2100 @ 28 Nov 2010 22:31)
Chiller atm, venter på anden på tv2 haha B)
- Hvad med dig selv?


Aha lol, jeg så lige lidt CSI men vil så hellere se Bremen og så Anden bagefter da :thumbsup:
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 28 2010 03:38pm
Quote (Aura @ Nov 28 2010 10:33pm)
Aha lol, jeg så lige lidt CSI men vil så hellere se Bremen og så Anden bagefter da :thumbsup:


Ja glemte lige at bremen kom først, sidder og ser det nu, det er så meget win! B)
Member
Posts: 83,233
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 28 2010 03:39pm
Quote (Provo2100 @ 28 Nov 2010 22:38)
Ja glemte lige at bremen kom først, sidder og ser det nu, det er så meget win! B)


Tjo jeg har så set det afsnit før er jeg ret sikker på så jeg hører sgu egentlig bare specific radio end til Anden kommer :thumbsup:
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 28 2010 03:40pm
Quote (Aura @ Nov 28 2010 10:39pm)
Tjo jeg har så set det afsnit før er jeg ret sikker på så jeg hører sgu egentlig bare specific radio end til Anden kommer :thumbsup:


Ja fandt også lige ud af jeg har set det før, men det er jo også "Best of Bremen" eller hva det nu hedder.
- Gir det en chance anyway, får sikkert et par grin ligemeget hvad :)
Member
Posts: 83,233
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 28 2010 03:46pm
Quote (Provo2100 @ 28 Nov 2010 22:40)
Ja fandt også lige ud af jeg har set det før, men det er jo også "Best of Bremen" eller hva det nu hedder.
- Gir det en chance anyway, får sikkert et par grin ligemeget hvad :)


Tjo men jeg så den i fredags, vidst nok :P så venter bare på Anden går på her om ikke så længe :D
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 28 2010 03:49pm
Quote (Aura @ Nov 28 2010 10:46pm)
Tjo men jeg så den i fredags, vidst nok :P så venter bare på Anden går på her om ikke så længe :D


Hmm, kan egentlig godt passe den var der, der :)
- Det var også højdepunktet for mig selv, havde glemt alt om at bremen ville komme :lol:
Go Back To Dansk Topic List
Prev168697071725001Next
Closed New Topic New Poll