Quote (Aura @ Nov 28 2010 10:46pm)
Tjo men jeg så den i fredags, vidst nok

så venter bare på Anden går på her om ikke så længe

Hmm, kan egentlig godt passe den var der, der

- Det var også højdepunktet for mig selv, havde glemt alt om at bremen ville komme
