Quote (Ricodk @ 20 Oct 2010 16:33)
led?
- Jeg vil mene "Nice one" er meget POSITIVT!
Boris kender heller ikke reglerne i DAnmark.
Hvorfor har du så lige pmed mig " Kæft han er sprogmongol ham mike" ???????
xDD du er seriøst sjov RICO!!
This post was edited by Hore_to_the_t on Oct 20 2010 08:34am