d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev16869707172482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 20 2010 08:34am
Quote (Hore_to_the_t @ Oct 20 2010 02:33pm)
hov ! Sorry man, håber ik jeg får WARN :O


du får mindst 80 warn ;o
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Oct 20 2010 08:34am
Quote (Ricodk @ 20 Oct 2010 16:33)
led?
- Jeg vil mene "Nice one" er meget POSITIVT!




Boris kender heller ikke reglerne i DAnmark.


Hvorfor har du så lige pmed mig " Kæft han er sprogmongol ham mike" ???????

xDD du er seriøst sjov RICO!!

This post was edited by Hore_to_the_t on Oct 20 2010 08:34am
Member
Posts: 19,232
Joined: May 13 2006
Gold: 487.50
Oct 20 2010 08:34am
Quote (Hore_to_the_t @ Oct 20 2010 02:34pm)
Hvorfor har du så lige pmed migi " Kæft han er sprogmongol ham mike" ???????

xDD du er seriøst sjov RICO!!


lol, somom din negerkarl!
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Oct 20 2010 08:35am
Quote (Ricodk @ 20 Oct 2010 16:34)
lol, somom din negerkarl!


WTF FLAMERT !?!??!
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 20 2010 08:35am
xD
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 20 2010 08:39am
Quote (berens @ Oct 20 2010 03:30pm)
hahha :rofl:
lyder sku da som en genial plan :D!


Per Frimann: Hvis du kommer til og stå mand-mand med ham, hvad har du så tænkt dig og gøre?
Oscar Wendt: Flæk Ham

Selvfølgelig er det en joke, men hold kæft en griner jeg fik igår aftes da jeg så det :D

- Der er et link til hele klippet her.

http://onside.dk/fodbold-video/champions-league/oscar-wendt-kan-ikke-stoppe-messi
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Oct 20 2010 08:41am
Quote (Provo2100 @ Oct 20 2010 02:39pm)
Per Frimann: Hvis du kommer til og stå mand-mand med ham, hvad har du så tænkt dig og gøre?
Oscar Wendt: Flæk Ham

Selvfølgelig er det en joke, men hold kæft en griner jeg fik igår aftes da jeg så det :D

- Der er et link til hele klippet her.

http://onside.dk/fodbold-video/champions-league/oscar-wendt-kan-ikke-stoppe-messi


Haha, det skal sgu lige ses :D
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 20 2010 08:47am
Quote (xz-master @ Oct 20 2010 03:41pm)
Haha, det skal sgu lige ses :D


Ja gør da det :thumbsup:
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,243.16
Oct 20 2010 08:48am
Quote (Provo2100 @ Oct 20 2010 03:39pm)
Per Frimann: Hvis du kommer til og stå mand-mand med ham, hvad har du så tænkt dig og gøre?
Oscar Wendt: Flæk Ham

Selvfølgelig er det en joke, men hold kæft en griner jeg fik igår aftes da jeg så det :D

- Der er et link til hele klippet her.

http://onside.dk/fodbold-video/champions-league/oscar-wendt-kan-ikke-stoppe-messi


det er for godt :D!
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 20 2010 08:49am
Flæk ham :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev16869707172482Next
Add Reply New Topic New Poll