Quote (Markos. @ 30 Oct 2011 21:56)
Ja okay

Så meget tid gider jeg nu heller ikke bruge på det. Det er mest for hyggens skyld. Dog har jeg et fint overskud lige for tiden synes jeg.
Hehe, bruger det heller ikke pga odds, men mere fordi jeg synes det er sjovt at følge med i

Men nice, det er altid lækkert at ha overskud
