d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev16768697071135Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 30 2011 12:56pm
Gæt selv hvilken kamp i Norge jeg spillede X ! <_<

Retired Moderator
Posts: 23,295
Joined: Feb 8 2006
Gold: 147,220.00
Trader: Trusted
Oct 30 2011 01:00pm
Du oddser da også bare på alle mulige mærkelige kampe ^_^
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 30 2011 01:22pm
Quote (Markos. @ 30 Oct 2011 21:00)
Du oddser da også bare på alle mulige mærkelige kampe ^_^


Hehe ved alt om fodbold, om alle hold i alle ligaer :lol:
Ikke fordi jeg ser dem spille, men bruger dagligt 2-3 timer på Livescore og på at se hvordan alle ligaer står :P
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
Oct 30 2011 01:36pm
Quote (Kaner @ Oct 30 2011 07:56pm)
Gæt selv hvilken kamp i Norge jeg spillede X !  <_<

http://i39.tinypic.com/2n71h8z.jpg


hahah, shit du havde ellers vundet kassen? :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 30 2011 01:45pm
Quote (berens @ 30 Oct 2011 21:36)
hahah, shit du havde ellers vundet kassen? :D


Hahah nej nej, men den eneste kamp jeg spiller X er den eneste kamp som ikke bliver X :D
Retired Moderator
Posts: 23,295
Joined: Feb 8 2006
Gold: 147,220.00
Trader: Trusted
Oct 30 2011 01:56pm
Quote (Kaner @ 30 Oct 2011 21:22)
Hehe ved alt om fodbold, om alle hold i alle ligaer :lol:
Ikke fordi jeg ser dem spille, men bruger dagligt 2-3 timer på Livescore og på at se hvordan alle ligaer står :P
Ja okay :P Så meget tid gider jeg nu heller ikke bruge på det. Det er mest for hyggens skyld. Dog har jeg et fint overskud lige for tiden synes jeg.
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 30 2011 02:05pm
Quote (Markos. @ 30 Oct 2011 21:56)
Ja okay :P Så meget tid gider jeg nu heller ikke bruge på det. Det er mest for hyggens skyld. Dog har jeg et fint overskud lige for tiden synes jeg.


Hehe, bruger det heller ikke pga odds, men mere fordi jeg synes det er sjovt at følge med i :P
Men nice, det er altid lækkert at ha overskud :P
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
Oct 30 2011 02:06pm
Quote (Kaner @ Oct 30 2011 08:45pm)
Hahah nej nej, men den eneste kamp jeg spiller X er den eneste kamp som ikke bliver X :D


oh. Troede du havde smidt på alle sammen :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 30 2011 02:07pm
Quote (berens @ 30 Oct 2011 22:06)
oh. Troede du havde smidt på alle sammen :D


Hah, ville ha været awesome hvis de så gik op :P
Så ville jeg nok ha vundet 1 mio :D
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
Oct 30 2011 02:39pm
Quote (Kaner @ Oct 30 2011 09:07pm)
Hah, ville ha været awesome hvis de så gik op :P
Så ville jeg nok ha vundet 1 mio :D


overdriv da :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev16768697071135Next
Add Reply New Topic New Poll