Quote (Hore_to_the_t @ Oct 20 2010 02:31pm)
lol, hvorfor så led rico ? xDD RiCoDk^^^^
led?
- Jeg vil mene "Nice one" er meget POSITIVT!
Quote (FamousDK @ Oct 20 2010 02:32pm)
grov mobning er ikk tilladt i danmark !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Boris kender heller ikke reglerne i DAnmark.
This post was edited by Ricodk on Oct 20 2010 08:33am