Quote (Whyred @ 12 Jul 2012 10:42)
Er der nogen som er frisk på et Cydea - Azmodan run, eller bare hele akt 2 eller 3 eller hvad ved jeg.
Spiller Demon Hunter, så gerne en melee.
Jeg er frisk på gaming
Har ikke det bedste gear, men kan da finde ud af det, og vil gerne finde nyt gear

Så lmk hvis i vil game lidt

Trekt3660#2451
Skriv lige i beskeden med request hvem det er jsp navn
