det passer dig at gå rundt med en stor fed pitbul på trøjen ?

altså ikke for at lyde dobbeltmoralsk har jo også selv lidt af den dur, men jeg bruger det dog ikke, da man bliver opfattet negativt, og fordi det udsender attitude problemer.
desuden findes der ikke noget bedre i byen efter
20 sne-pilsnere at prikke til de gutter der står og tror de er ihh og åhh så hårde de der typiske "du skal ikke kigge på min dame"- typer.

det sjoveste er, at når man konfronterer dem direkte, bakker de fleste ud, eftersom personen med det hårde ydre, inderst inde er en lille dreng der er usikker på sine egne værdier, og som har det svært ved at omgås andre
