d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev166676869705001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 27 2010 01:35pm
Quote (waw @ Nov 27 2010 07:34pm)
waw



:lol:


^^
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold: 0.00
Nov 27 2010 01:51pm

Utrolig dejlig sang :)
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 27 2010 02:33pm
Syng med gutter "Roll me another Jay Jay Jay!!!"
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Nov 27 2010 02:54pm


fuck det griner :D
Member
Posts: 83,233
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 28 2010 01:28am
Godmorgen folkens :D

- så skal man sgu snart på arbejde :P
Retired Moderator
Posts: 21,480
Joined: Dec 3 2005
Gold: 520.00
Trader: Trusted
Nov 28 2010 06:46am
Quote (Tol_lunatick @ 27 Nov 2010 18:19)
det passer dig at gå rundt med en stor fed pitbul på trøjen ? ^_^
altså ikke for at lyde dobbeltmoralsk har jo også selv lidt af den dur, men jeg bruger det dog ikke, da man bliver opfattet negativt, og fordi det udsender attitude problemer.
desuden findes der ikke noget bedre i byen efter 20 sne-pilsnere at prikke til de gutter der står og tror de er ihh og åhh så hårde de der typiske "du skal ikke kigge på min dame"- typer. :D
det sjoveste er, at når man konfronterer dem direkte, bakker de fleste ud, eftersom personen med det hårde ydre, inderst inde er en lille dreng der er usikker på sine egne værdier, og som har det svært ved at omgås andre ^_^


Hvor ironisk, hvorfor ikke uden? :)
Member
Posts: 29,525
Joined: May 27 2008
Gold: 14,259.00
Nov 28 2010 06:54am
Quote (Serria @ Nov 28 2010 01:46pm)
Hvor ironisk, hvorfor ikke uden? :)


tja.. eftersom man altid er lidt mere "snaksagelig" efter en del genstande :)
og fordi at det er de færreste der stiller op pinligt ædru.
jeg synes selv det er meget indlysende????
Retired Moderator
Posts: 21,480
Joined: Dec 3 2005
Gold: 520.00
Trader: Trusted
Nov 28 2010 06:55am
Quote (Tol_lunatick @ 28 Nov 2010 13:54)
tja.. eftersom man altid er lidt mere "snaksagelig" efter en del genstande :)
og fordi at det er de færreste der stiller op pinligt ædru.
jeg synes selv det er meget indlysende????


ok

Quote
det sjoveste er, at når man konfronterer dem direkte, bakker de fleste ud, eftersom personen med det hårde ydre, inderst inde er en lille dreng der er usikker på sine egne værdier, og som har det svært ved at omgås andre


Hvem er det du hentyder til her?
Member
Posts: 29,525
Joined: May 27 2008
Gold: 14,259.00
Nov 28 2010 06:56am
Quote (Serria @ Nov 28 2010 01:55pm)
ok



Hvem er det du hentyder til her?


folk i store trøjer med hunde og pikhoved frisure, og generelt bare folk der udstråler en grim attitude, og provokerer folk umotiveret :)
dem kan jeg lidt at henvende mig til, for at give dem den samme oplevelse, som de giver til andre.
altså "lade dem smage, deres egen medicin" :)
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 28 2010 07:05am
Quote (Tol_lunatick @ Nov 28 2010 12:56pm)
folk i store trøjer med hunde og pikhoved frisure, og generelt bare folk der udstråler en grim attitude, og provokerer folk umotiveret :)
dem kan jeg lidt at henvende mig til, for at give dem den samme oplevelse, som de giver til andre.
altså "lade dem smage, deres egen medicin" :)


Ku' ikk' være mere enig.
Go Back To Dansk Topic List
Prev166676869705001Next
Closed New Topic New Poll