Quote (g-spot @ Oct 19 2010 11:48pm)
Hader italiensk fodbold.. men real er også noget skidt.. Så ikke rigtig nogen.. men Real var gode idag
De fleste Italienske hold er defensive og kedelige, faktisk logisk nok, men dog også kedeligt.
- Som Barca fan holder jeg med Milan og håber de tæsker dem på San Siro.
Madrid spillede en rigtig god kamp og det viser blot at Mourinho er "The Speical One" men sæsonen er ikke overstået endnu og det er Champions League heller ikke!
: FCK - Barca iaften! kan sgu ikke vente til den går igang!
