d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev16667686970482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 19 2010 01:21pm
Quote (berens @ Oct 19 2010 08:19pm)
hvad er hver at se :D?


Madrid - Milan ;)

Quote (g-spot @ Oct 19 2010 08:19pm)
Ser self også milan vs real :)


Godt og høre, hvem står du med så ;)?
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 19 2010 01:35pm
Kom så Milan, tag jer sammen! :(
Member
Posts: 8,041
Joined: Mar 2 2003
Gold: 58,085.00
Oct 19 2010 04:48pm
Quote (Provo2100 @ 19 Oct 2010 21:35)
Kom så Milan, tag jer sammen!  :(


Hader italiensk fodbold.. men real er også noget skidt.. Så ikke rigtig nogen.. men Real var gode idag
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Oct 19 2010 06:58pm
Milan spillede alt for klogt og godt ...
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 20 2010 05:39am
Quote (g-spot @ Oct 19 2010 11:48pm)
Hader italiensk fodbold.. men real er også noget skidt.. Så ikke rigtig nogen.. men Real var gode idag


De fleste Italienske hold er defensive og kedelige, faktisk logisk nok, men dog også kedeligt.
- Som Barca fan holder jeg med Milan og håber de tæsker dem på San Siro.

Madrid spillede en rigtig god kamp og det viser blot at Mourinho er "The Speical One" men sæsonen er ikke overstået endnu og det er Champions League heller ikke!

: FCK - Barca iaften! kan sgu ikke vente til den går igang! :D
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,306.16
Oct 20 2010 06:09am
Quote (Provo2100 @ Oct 20 2010 12:39pm)
De fleste Italienske hold er defensive og kedelige, faktisk logisk nok, men dog også kedeligt.
- Som Barca fan holder jeg med Milan og håber de tæsker dem på San Siro.

Madrid spillede en rigtig god kamp og det viser blot at Mourinho er "The Speical One" men sæsonen er ikke overstået endnu og det er Champions League heller ikke!

: FCK - Barca iaften! kan sgu ikke vente til den går igang! :D


kan jeg fandme heller ikke :D det bliver så nice ^^!
Member
Posts: 8,041
Joined: Mar 2 2003
Gold: 58,085.00
Oct 20 2010 06:47am
Quote (Provo2100 @ 20 Oct 2010 13:39)
De fleste Italienske hold er defensive og kedelige, faktisk logisk nok, men dog også kedeligt.
- Som Barca fan holder jeg med Milan og håber de tæsker dem på San Siro.

Madrid spillede en rigtig god kamp og det viser blot at Mourinho er "The Speical One" men sæsonen er ikke overstået endnu og det er Champions League heller ikke!

: FCK - Barca iaften! kan sgu ikke vente til den går igang! :D


Jep så er det sku i aften :) Det blir godt..
Kan lige nå ind og se lidt 1. div med GF :D og så direkte hjem og se FCK-Barca :)
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 20 2010 06:48am
Quote (berens @ Oct 20 2010 01:09pm)
kan jeg fandme heller ikke :D det bliver så nice ^^!


Jaaa det blir for vildt!
- Nogen der hørte hvordan Oscar Wendt ville stoppe Messsi? :D "Flæk ham"
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 20 2010 08:00am
Fuckerne - Barca iaften !

Vi skal sidde nogen gutter og se den Blir sgu hyggeligt :)
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 20 2010 08:20am
Quote (g-spot @ Oct 20 2010 01:47pm)
Jep så er det sku i aften :) Det blir godt..
Kan lige nå ind og se lidt 1. div med GF :D og så direkte hjem og se FCK-Barca :)


Lyder sgu da ikke, som en DÅRLIG dag haha :D fedt!

Quote (FamousDK @ Oct 20 2010 03:00pm)
Fuckerne - Barca iaften !

Vi skal sidde nogen gutter og se den Blir sgu hyggeligt :)


Helt sikkert, jamen så go kamp! og Forza FCK! :hail:
Go Back To Dansk Topic List
Prev16667686970482Next
Add Reply New Topic New Poll