d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev16566676869482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 19 2010 04:20am
Quote (g-spot @ Oct 19 2010 11:08am)
Ja selvfølgelig tager jeg da ind og ser første div.. :)
I er godt nok riiimelig subjektive hva? I kan slet ikke sætte jer ind i der ikke er samme klubånd i fck som der er i GF?
Jeg synes da jeg også ser det fra jeres side, det ER fedt at vi har et hold i Danmark der kan blande sig internationalt ingen tvivl.. Og nej de er slet ikke en købeklub som Chelsea eller city.. meeen det tangerer da.. Men i går nok for meget med skyklapper til at kunne se det :)

- Der er nu ikke noget som en god evigheds diskussion!


Kender du noget til FCKs klubånd? Er du inde til kampene? Har du fulgt dem hele vejen?
- Hvis ikke, så vil jeg ikke mene du har erfaring indenfor området, når det gælder FCKs klubånd.

Kan selv huske en sjov periode, da i røg ned, med jeres fans, som cuttede en masse kampe, som en slags oprør.
- Synes selv AGF tuder over deres manglende præstationer på plænen.
Member
Posts: 8,043
Joined: Mar 2 2003
Gold: 58,085.00
Oct 19 2010 04:22am
Quote (xz-master @ 19 Oct 2010 12:12)
Hvorfor skriver du "I", jeg er da subjektiv vil jeg da selv mene.


Mere end ham den anden ja :) men der er da stadig farvede briller på.. Men det har jeg nok også når det kommer til stykket ;)

Det er dog altid lidt svært at forsvare en klub hvor ledelsen er SÅ pilrådden som det er tilfældet i århus.. Der skal satme ske nogle alvorlig ændringer hvis de vil gøre sig forhåbninger om at gøre det bare OK i supen
Member
Posts: 8,043
Joined: Mar 2 2003
Gold: 58,085.00
Oct 19 2010 04:24am
Quote (Provo2100 @ 19 Oct 2010 12:20)
Kender du noget til FCKs klubånd? Er du inde til kampene? Har du fulgt dem hele vejen?
- Hvis ikke, så vil jeg ikke mene du har erfaring indenfor området, når det gælder FCKs klubånd.

Kan selv huske en sjov periode, da i røg ned, med jeres fans, som cuttede en masse kampe, som en slags oprør.
- Synes selv AGF tuder over deres manglende præstationer på plænen.


Ja, jeg har været til en del kampe da jeg boede i københavn og jeg fastholder min påstand..
Tilføjer dog at vi bliver nødt til at have en sådan klub hvis vi skal have en chance nogen steder udover lille danmark
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 19 2010 04:49am
Quote (g-spot @ Oct 19 2010 11:24am)
Ja, jeg har været til en del kampe da jeg boede i københavn og jeg fastholder min påstand..
Tilføjer dog at vi bliver nødt til at have en sådan klub hvis vi skal have en chance nogen steder udover lille danmark


Tror du er havnet til en Landskamp de gange du har været inde og se kampe og ikke FCK.
- Indrømmer dog at stemningen ikke er hvad den har været, overraskende nok, men kan på ingen måde give dig ret i det med klubånden.
Member
Posts: 8,043
Joined: Mar 2 2003
Gold: 58,085.00
Oct 19 2010 04:59am
Quote (Provo2100 @ 19 Oct 2010 12:49)
Tror du er havnet til en Landskamp de gange du har været inde og se kampe og ikke FCK.
- Indrømmer dog at stemningen ikke er hvad den har været, overraskende nok, men kan på ingen måde give dig ret i det med klubånden.


haha.. jeg har set landskampe ja.. Men FCK har jeg set alle de gange jeg haft mulighed for det.. dog mest hvis GF har været på besøg (så vidt jeg husker gik det nu meget fint for det meste ;)) Men også BIFvsFCK.. Der må man sige der er gang i den...!
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 19 2010 05:51am
Quote (g-spot @ Oct 19 2010 11:59am)
haha.. jeg har set landskampe ja.. Men FCK har jeg set alle de gange jeg haft mulighed for det.. dog mest hvis GF har været på besøg (så vidt jeg husker gik det nu meget fint for det meste ;)) Men også BIFvsFCK.. Der må man sige der er gang i den...!


Landskampe skuffer hver evig eneste gang... Ja FCK-BIF er altid iorden! Der er god opbakning fra begge hold både ude og hjemme.
- Vil så sige at jeg er skuffet over den manglende stemning hos FCK i øjeblikket, efter de vilde resultater de hiver hjem.
- Her i Søndags mod OB, var der sgu lidt stille, trods en 5-0 sejr.
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 19 2010 12:25pm
Champions League iaften gutter!
- Hvad skal i se?
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 19 2010 01:06pm
Madrid 2-0 Milan
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,306.16
Oct 19 2010 01:19pm
Quote (Provo2100 @ Oct 19 2010 07:25pm)
Champions League iaften gutter!
- Hvad skal i se?


hvad er hver at se :D?
Member
Posts: 8,043
Joined: Mar 2 2003
Gold: 58,085.00
Oct 19 2010 01:19pm
Quote (Provo2100 @ 19 Oct 2010 21:06)
Madrid 2-0 Milan


Ser self også milan vs real :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev16566676869482Next
Add Reply New Topic New Poll