Quote (g-spot @ Oct 19 2010 11:08am)
Ja selvfølgelig tager jeg da ind og ser første div..

I er godt nok riiimelig subjektive hva? I kan slet ikke sætte jer ind i der ikke er samme klubånd i fck som der er i GF?
Jeg synes da jeg også ser det fra jeres side, det ER fedt at vi har et hold i Danmark der kan blande sig internationalt ingen tvivl.. Og nej de er slet ikke en købeklub som Chelsea eller city.. meeen det tangerer da.. Men i går nok for meget med skyklapper til at kunne se det
- Der er nu ikke noget som en god evigheds diskussion!
Kender du noget til FCKs klubånd? Er du inde til kampene? Har du fulgt dem hele vejen?
- Hvis ikke, så vil jeg ikke mene du har erfaring indenfor området, når det gælder FCKs klubånd.
Kan selv huske en sjov periode, da i røg ned, med jeres fans, som cuttede en masse kampe, som en slags oprør.
- Synes selv AGF tuder over deres manglende præstationer på plænen.