d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev16465666768482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Oct 18 2010 03:16am
Quote (Provo2100 @ Oct 18 2010 08:30am)
Hahahahahahhaa..... U...U...Ubesejret....!!! U...U...Ubesejret!!

Det var sgu godt kommer ud helt fra starten af FCK, de viste med det samme at de ville vinde den her kamp.

:hail:

FORZA FCK!!!


De har ikk tabt mod OB i over 10 år på hjemmebane.
Det kom ikk' som en overraskelse at de vandt stort, dog er det altid dejligt med en god sejr :)
Member
Posts: 8,041
Joined: Mar 2 2003
Gold: 58,085.00
Oct 18 2010 04:55am
Quote (xz-master @ 18 Oct 2010 11:16)
De har ikk tabt mod OB i over 10 år på hjemmebane.
Det kom ikk' som en overraskelse at de vandt stort, dog er det altid dejligt med en god sejr :)


Det var satme en nedslagtning af format :) - Synes det er SÅ fedt FCK kan blande sig i europæisk fodbold.. Men jesus den hjemlige liga er godt nok helt uden spænding..
Altid noget man følger AGF.. der er sku altid drama og spænding i den klub.. selv i Første div :D
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,330.16
Oct 18 2010 07:38am
Quote (g-spot @ Oct 18 2010 11:55am)
Det var satme en nedslagtning af format :) - Synes det er SÅ fedt FCK kan blande sig i europæisk fodbold.. Men jesus den hjemlige liga er godt nok helt uden spænding..
Altid noget man følger AGF.. der er sku altid drama og spænding i den klub.. selv i Første div :D


hahahah! :D
Member
Posts: 8,041
Joined: Mar 2 2003
Gold: 58,085.00
Oct 19 2010 03:20am
Quote (berens @ 18 Oct 2010 15:38)
hahahah! :D


MEN FC københavn er stadig kun et firmanavn ;)
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Oct 19 2010 03:33am
Quote (g-spot @ Oct 19 2010 09:20am)
MEN FC københavn er stadig kun et firmanavn ;)


ja, og de kan ikk spille fodbold.

ye, right!

Glæder mig som et lille barn til på Onsdag! :D
Member
Posts: 8,041
Joined: Mar 2 2003
Gold: 58,085.00
Oct 19 2010 03:38am
Quote (xz-master @ 19 Oct 2010 11:33)
ja, og de kan ikk spille fodbold.

ye, right!

Glæder mig som et lille barn til på Onsdag! :D


Det gør jeg helt sikkert også.. Er kæmpe barca fan :D - Men ville være fedt hvis FC kan trække en uafgjort med hjem.. Men det er svært at se ske

- Hvem sagde noget om at de ikke kan spille fodbold? Siger bare det er en medløber klub.. hvis FC oplevede bare halvt så meget modgang som AGF ville jeg gerne se hvor mange fans i havde ude på Stadion.. Kan huske da det gik lidt ringe i en kort periode hvor fans tudede sindsygt meget og ville have ståle på porten ASAP!
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 19 2010 03:43am
Quote (g-spot @ Oct 19 2010 10:38am)
Det gør jeg helt sikkert også.. Er kæmpe barca fan :D - Men ville være fedt hvis FC kan trække en uafgjort med hjem.. Men det er svært at se ske

- Hvem sagde noget om at de ikke kan spille fodbold? Siger bare det er en medløber klub.. hvis FC oplevede bare halvt så meget modgang som AGF ville jeg gerne se hvor mange fans i havde ude på Stadion.. Kan huske da det gik lidt ringe i en kort periode hvor fans tudede sindsygt meget og ville have ståle på porten ASAP!


Smut du bare hen og se 1. Div. Fodbold med AGF, synes du overdriver lidt voldsomt.
- Glæder mig forresten til AGF kommer tilbage (hvis de gør) så vi kan sende dem ned igen.
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Oct 19 2010 03:57am
Quote (g-spot @ Oct 19 2010 09:38am)
Det gør jeg helt sikkert også.. Er kæmpe barca fan :D - Men ville være fedt hvis FC kan trække en uafgjort med hjem.. Men det er svært at se ske

- Hvem sagde noget om at de ikke kan spille fodbold? Siger bare det er en medløber klub.. hvis FC oplevede bare halvt så meget modgang som AGF ville jeg gerne se hvor mange fans i havde ude på Stadion.. Kan huske da det gik lidt ringe i en kort periode hvor fans tudede sindsygt meget og ville have ståle på porten ASAP!


Man har ført set det umulige ske, og sådan som det går FCK, så vil jeg sige at der er en chance for at det sker :)

Det er så typisk.. Bare fordi at det er landets største klub, så er det automatisk en medløber-klub?

Er det ikke sådan BIF har det?.. Tuder de? JA!
Member
Posts: 8,041
Joined: Mar 2 2003
Gold: 58,085.00
Oct 19 2010 04:08am
Quote (Provo2100 @ 19 Oct 2010 11:43)
Smut du bare hen og se 1. Div. Fodbold med AGF, synes du overdriver lidt voldsomt.
- Glæder mig forresten til AGF kommer tilbage (hvis de gør) så vi kan sende dem ned igen.


Ja selvfølgelig tager jeg da ind og ser første div.. :)
I er godt nok riiimelig subjektive hva? I kan slet ikke sætte jer ind i der ikke er samme klubånd i fck som der er i GF?
Jeg synes da jeg også ser det fra jeres side, det ER fedt at vi har et hold i Danmark der kan blande sig internationalt ingen tvivl.. Og nej de er slet ikke en købeklub som Chelsea eller city.. meeen det tangerer da.. Men i går nok for meget med skyklapper til at kunne se det :)

- Der er nu ikke noget som en god evigheds diskussion!
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Oct 19 2010 04:12am
Quote (g-spot @ Oct 19 2010 10:08am)
Ja selvfølgelig tager jeg da ind og ser første div.. :)
I er godt nok riiimelig subjektive hva? I kan slet ikke sætte jer ind i der ikke er samme klubånd i fck som der er i GF?
Jeg synes da jeg også ser det fra jeres side, det ER fedt at vi har et hold i Danmark der kan blande sig internationalt ingen tvivl.. Og nej de er slet ikke en købeklub som Chelsea eller city.. meeen det tangerer da.. Men i går nok for meget med skyklapper til at kunne se det :)

- Der er nu ikke noget som en god evigheds diskussion!


Hvorfor skriver du "I", jeg er da subjektiv vil jeg da selv mene.
Go Back To Dansk Topic List
Prev16465666768482Next
Add Reply New Topic New Poll