Quote (Provo2100 @ 19 Oct 2010 11:43)
Smut du bare hen og se 1. Div. Fodbold med AGF, synes du overdriver lidt voldsomt.
- Glæder mig forresten til AGF kommer tilbage (hvis de gør) så vi kan sende dem ned igen.
Ja selvfølgelig tager jeg da ind og ser første div..

I er godt nok riiimelig subjektive hva? I kan slet ikke sætte jer ind i der ikke er samme klubånd i fck som der er i GF?
Jeg synes da jeg også ser det fra jeres side, det ER fedt at vi har et hold i Danmark der kan blande sig internationalt ingen tvivl.. Og nej de er slet ikke en købeklub som Chelsea eller city.. meeen det tangerer da.. Men i går nok for meget med skyklapper til at kunne se det
- Der er nu ikke noget som en god evigheds diskussion!