Hehe grande ^^
Jeg bruger -0,75 eller sådan noget gøgl, og jeg får bare FLEERE og FLEERE kasser kontaktlinser ind ad døren hver måned, men jeg bruger dem aldrig, så jeg har over 100 sæt kontaktlinser til at ligge ^^
Og så skal du også huske at vaske dine fingre, være sikker på der ikke er snavs på kontaktlinsen, og tjekke at den vender rigtigt inden du sætter den i, ellers kan den godt irritere ^^
Ellers ved jeg sku ikke så meget om kontaktlinser, for jeg bruger dem sku aldrig, de ligger bare og flyder

De få gange hvor jeg bruger dem, der har jeg dem også kun i, i skolen, hvor jeg endten tager et sæt med i skolen og sætter dem i før første time starter (hvis jeg har travlt),
ellers sætter jeg dem bare i der hjemme om morgenen, og så tager jeg dem ud igen, lige så snart jeg kommer hjem, for jeg syntes det er trist at have dem på når man sidder foran computeren ^^,
Og så tager jeg dem selvfølgelig også på, hvis nu jeg skal noget som f.eks. ud at se fodbold med vennerne (selvom jeg ikke går særlig meget op i fodbold ^^, se en spring opvisning eller bare være ude sammen med vennerne ^^
peaCe!