d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev16364656667135Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 29 2011 09:12am
Quote (berens @ 29 Oct 2011 16:14)
ingen af dem går ind ^^


Jo da :p
Lidt træls at Bolton får rødt kort og Swansea laver mål lige efter ..
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,208.41
Oct 29 2011 09:54am
Quote (Kaner @ Oct 29 2011 04:12pm)
Jo da :p
Lidt træls at Bolton får rødt kort og Swansea laver mål lige efter ..


0 kr til dig igen idag :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 29 2011 10:11am
Quote (berens @ 29 Oct 2011 17:54)
0 kr til dig igen idag :D


Nej da :D Hvis Liverpool vinder med 2 mål eller mere får jeg da 400 Kroner ^_^
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,208.41
Oct 29 2011 10:18am
Quote (Kaner @ Oct 29 2011 05:11pm)
Nej da :D Hvis Liverpool vinder med 2 mål eller mere får jeg da 400 Kroner ^_^


hvem skal de spille imod ? :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 29 2011 10:21am
Quote (berens @ 29 Oct 2011 18:18)
hvem skal de spille imod ? :D


WBA ude .. :)

Horsens - Silkeborg
Catania - Napoli
Roma - Milan

Odds : 10,55 | Indskud : 100 Kroner


Napoli & Milan er foran, men fucking luder Horsens er bagud, og de er i 60. ca
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,208.41
Oct 29 2011 10:22am
Quote (Kaner @ Oct 29 2011 05:21pm)
WBA ude .. :)

Horsens - Silkeborg
Catania - Napoli
Roma - Milan

Odds : 10,55 | Indskud : 100 Kroner


Napoli & Milan er foran, men fucking luder Horsens er bagud, og de er i 60. ca



Tænkte nok at silkeborg ville vinde ;)
btw, wba vandt over chelsea, hvorfor så ikke også liverpool? :D

This post was edited by berens on Oct 29 2011 10:23am
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 29 2011 10:25am
Quote (berens @ 29 Oct 2011 18:22)
Tænkte nok at silkeborg ville vinde ;)
btw, wba vandt over chelsea, hvorfor så ikke også liverpool? :D


Det var QPR der vandt over Chelsea .. Og Liverpool er på vej op igen ..
WBA spiller dog rigtig godt for tiden, men Suarez bomber idag B)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,208.41
Oct 29 2011 10:28am
Quote (Kaner @ Oct 29 2011 05:25pm)
Det var QPR der vandt over Chelsea .. Og Liverpool er på vej op igen ..
WBA spiller dog rigtig godt for tiden, men Suarez bomber idag B)


ah ye, ved ikke lige hvorfor jeg byttede om på dem :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 29 2011 10:29am
Quote (berens @ 29 Oct 2011 18:28)
ah ye, ved ikke lige hvorfor jeg byttede om på dem :D


Vel fordi at de begge bliver udtalt i forkortelser ? :)

lol, nu står alle 3 kampe 1-1 :lol:

This post was edited by Kaner on Oct 29 2011 10:30am
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,208.41
Oct 29 2011 10:31am
Quote (Kaner @ Oct 29 2011 05:29pm)
Vel fordi at de begge bliver udtalt i forkortelser ? :)


Well, udtaler dem aldrig i forkortelser ^^
Go Back To Dansk Topic List
Prev16364656667135Next
Add Reply New Topic New Poll