d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev16364656667482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,033
Joined: Nov 3 2005
Gold: 29,415.28
Oct 17 2010 10:07am
1-0 til fck allerede hahah
Member
Posts: 29,033
Joined: Nov 3 2005
Gold: 29,415.28
Oct 17 2010 10:22am
Også står den 2-0 haha gg fck (Y)
Member
Posts: 29,033
Joined: Nov 3 2005
Gold: 29,415.28
Oct 17 2010 10:41am
så den 3-0 til fck mod ob hahahah
Member
Posts: 29,033
Joined: Nov 3 2005
Gold: 29,415.28
Oct 17 2010 11:26am
Også er den 4-0 det går ikke for godt for OB hahahaha
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Oct 17 2010 11:42am
Nej godt at det bare er fodbold.
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Oct 17 2010 12:37pm
Quote (inzinity @ Oct 17 2010 05:26pm)
Også er den 4-0 det går ikke for godt for OB hahahaha


:rofl:

Det fucking episk. Jeg tror på det umulige på Onsdag! :D
Member
Posts: 1,614
Joined: Aug 2 2007
Gold: 5,649.08
Oct 17 2010 01:41pm
der er vidst kun ET hold i den danske superliga..!! forza fc
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Oct 17 2010 04:53pm
Quote (Kubert @ Oct 17 2010 07:41pm)
der er vidst kun ET hold i den danske superliga..!! forza fc


:hug:
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Oct 17 2010 05:19pm
dansk fodbold er zzzzzzzz


Også klamt at ingen af de lorte klubber kan stille noget op mod et hold som FCK lool


De burde melde sig til en stærkere liga etccc :thumbsup:

This post was edited by Hore_to_the_t on Oct 17 2010 05:21pm
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 18 2010 02:30am
Hahahahahahhaa..... U...U...Ubesejret....!!! U...U...Ubesejret!!

Det var sgu godt kommer ud helt fra starten af FCK, de viste med det samme at de ville vinde den her kamp.

:hail:

FORZA FCK!!!
Go Back To Dansk Topic List
Prev16364656667482Next
Add Reply New Topic New Poll