d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev16263646566167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 30,531
Joined: Mar 15 2008
Gold: 771.00
Jul 9 2012 02:29pm
Quote (TheAngel @ 9 Jul 2012 19:38)
Tror jeg sælger alle mine ting og laver mig en bedre char ^^ Det der *halvt cleaning* som de nu kan det dur ikke :p
Vil have en char som ikke er afhængig af andre i a3 ^^


Hvis du bygger din wizard rigtigt, er a3 ikke et problem. Min er ~10M værd og klarer sig udemærket
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jul 10 2012 05:56am
Wtf har de lige gjort ved Belial? xD
Efter et vist antal mins så begynder belial bare at spamme de der som explodere på jorden.
Totalt umuligt at nakke ham man Oo
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,358.41
Jul 10 2012 06:11am
Quote (TheAngel @ Jul 10 2012 12:56pm)
Wtf har de lige gjort ved Belial? xD
Efter et vist antal mins så begynder belial bare at spamme de der som explodere på jorden.
Totalt umuligt at nakke ham man Oo


Er det der "engage timer" eller hvad folk nu snakkede om? ;)
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Jul 10 2012 09:01am
Quote (TheAngel @ Jul 10 2012 12:56pm)
Wtf har de lige gjort ved Belial? xD
Efter et vist antal mins så begynder belial bare at spamme de der som explodere på jorden.
Totalt umuligt at nakke ham man Oo


lol noob
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jul 10 2012 10:25am
Tjaa, så gik det sgu galt for mig igen :rofl:
I stedet for at sælge lortet, så blev jeg sgu stædig ^^

Stats på min wiz, buffed med ench wep og prismatic armor.
Hvad synes i?



Jeg søger også nogle ideer til Skill setup, så hvis i har nogen, så fyr endelig løs!
Member
Posts: 2
Joined: Jul 10 2012
Gold: 0.00
Jul 10 2012 10:50am
Hej alle.

Jeg søger mates til at farme goblins og andet godtfolk på inferno :) eneste krav er MF på min 220%.

Håber nogen er klar

Mvh Albaneren
Member
Posts: 13,435
Joined: Oct 13 2008
Gold: 2.00
Jul 10 2012 01:47pm
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,358.41
Jul 10 2012 02:41pm
Quote (TheAngel @ Jul 10 2012 05:25pm)
Tjaa, så gik det sgu galt for mig igen :rofl:
I stedet for at sælge lortet, så blev jeg sgu stædig ^^

Stats på min wiz, buffed med ench wep og prismatic armor.
Hvad synes i?

http://img11.imageshack.us/img11/7779/buffed.png

Jeg søger også nogle ideer til Skill setup, så hvis i har nogen, så fyr endelig løs!


er 28k hp nok?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jul 10 2012 03:12pm
Quote (berens @ Jul 10 2012 10:41pm)
er 28k hp nok?


Tjaa, jeg tager da en del hits i a3, uden de store problemer, så skulle jeg mene :)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,358.41
Jul 10 2012 03:27pm
Quote (TheAngel @ Jul 10 2012 10:12pm)
Tjaa, jeg tager da en del hits i a3, uden de store problemer, så skulle jeg mene :)


Kan du ikke tage a4? Eller er det ikke værd at farme?
Go Back To Dansk Topic List
Prev16263646566167Next
Add Reply New Topic New Poll