d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev16263646566482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 14 2010 05:01am
Quote (FamousDK @ Oct 14 2010 11:57am)
Men det er også grunden til hærværken og volden som medierne skaber voldsomt frem ved Brøndby
Det er Pga vores store nederlag når du kigger på hvem vi taber til
varde fx?.

Vi er en stor klub som skal være med om mesterskabet og ikke om at holde midten af tabellen

Og ja det godt at se et dansk hold klare sig som Fck gør i CL :)


Vil kun give dig ret, tror heller ikke du kan se mig sige dårlige ting om jeres hærværk og vold, det er også en af de ting, som FCK kan være ligeså gode om.
- Det høre til det og høre en top klub med en masse fans osv... Og fans der elsker klubben mere end noget andet.
- Ja jeg fik mig et godt grin over den kamp :D hahah

- Som sagt vil jeg gerne se jeg bare være 2 point bag FCK ;) så der er lidt spænding i ligaen også, OB var bare ikke det samme og jeg ved at visse BIF fans også ville savne FCK hvis det var omvendt.

- Ja en dejlig masse point til Danmark kan sgu kun gavne.

Til dit tifo, så håber jeg FCK overgår den selvfølgelig, men den er sgu meget fed... SEVLOM det er BIF haha ;)
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 14 2010 05:05am
Quote (Provo2100 @ Oct 14 2010 11:01am)
Vil kun give dig ret, tror heller ikke du kan se mig sige dårlige ting om jeres hærværk og vold, det er også en af de ting, som FCK kan være ligeså gode om.
- Det høre til det og høre en top klub med en masse fans osv... Og fans der elsker klubben mere end noget andet.
- Ja jeg fik mig et godt grin over den kamp :D hahah

- Som sagt vil jeg gerne se jeg bare være 2 point bag FCK ;) så der er lidt spænding i ligaen også, OB var bare ikke det samme og jeg ved at visse BIF fans også ville savne FCK hvis det var omvendt.

- Ja en dejlig masse point til Danmark kan sgu kun gavne.

Til dit tifo, så håber jeg FCK overgår den selvfølgelig, men den er sgu meget fed... SEVLOM det er BIF haha ;)


Endelig en som forstår Mig angående vold og hærværk i Fan kulturen
Der har jeg haft stor diskussion med fx Znuggle og Sunshines som ikke har forstået det er en del af fodbold i disse klubber
og at det bliver ydet af folk som ligger blod sved og tåre i klubben
Som sagt kalder jeg det ægte fan !

Men anyways nu ved jeg ikke hvor meget jeg grinte over den kamp med varde :D
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 14 2010 05:14am
Quote (FamousDK @ Oct 14 2010 12:05pm)
Endelig en som forstår Mig angående vold og hærværk i Fan kulturen
Der har jeg haft stor diskussion med fx Znuggle og Sunshines som ikke har forstået det er en del af fodbold i disse klubber
og at det bliver ydet af folk som ligger blod sved og tåre i klubben
Som sagt kalder jeg det ægte fan !

Men anyways nu ved jeg ikke hvor meget jeg grinte over den kamp med varde :D


Helt sikkert, som sagt så er det en del af det og der vil altid være folk med forskellige menninger omkring det, men lige den her står du ikke alene med ;)
- FCK har også haft et par tilfælde af samme slags efterhånden, i både ud og indland og det høre bare til, færdig arbejd.

- Hvorfor dog ikk det :D? haha
- Må sgu sige at jo tættere vi kommer på hjemmekampen mod Barca, jo mere vild blir jeg efter det haha
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 14 2010 05:17am
Quote (Provo2100 @ Oct 14 2010 11:14am)
Helt sikkert, som sagt så er det en del af det og der vil altid være folk med forskellige menninger omkring det, men lige den her står du ikke alene med ;)
- FCK har også haft et par tilfælde af samme slags efterhånden, i både ud og indland og det høre bare til, færdig arbejd.

- Hvorfor dog ikk det :D? haha
- Må sgu sige at jo tættere vi kommer på hjemmekampen mod Barca, jo mere vild blir jeg efter det haha


Haha :D
jeg regner med se en masse i medierne fra Fck hjemmebane kamp mod Panathinaikos Efter det kniv stikkeri på 3 fck fans mod dem sidst
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 14 2010 07:07am
Quote (FamousDK @ Oct 14 2010 12:17pm)
Haha :D
jeg regner med se en masse i medierne fra Fck hjemmebane kamp mod Panathinaikos Efter det kniv stikkeri på 3 fck fans mod dem sidst


Det er ikke helt utænkeligt at der kommer et hævntogt ;)
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 14 2010 07:08am
Quote (Provo2100 @ Oct 14 2010 01:07pm)
Det er ikke helt utænkeligt at der kommer et hævntogt ;)


Men anyways farmors cykel klub er stadig ubesejret i super ligaen ik?
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 14 2010 03:49pm
Selvfølgelig er Danmarks bedste klub ubesejret ;)

This post was edited by Provo2100 on Oct 14 2010 03:50pm
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 15 2010 03:45am
Nogen andre end mig, som blir og se i parken når Københavnerne smadre fynboerne på Søndag?
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 17 2010 03:44am
Sådan, så står den på FCK - OB!
- Ses i Parken! ;)
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Oct 17 2010 07:04am
Gogo FCK! :D


Quote (FamousDK @ Oct 14 2010 11:05am)
Endelig en som forstår Mig angående vold og hærværk i Fan kulturen
Der har jeg haft stor diskussion med fx Znuggle og Sunshines som ikke har forstået det er en del af fodbold i disse klubber
og at det bliver ydet af folk som ligger blod sved og tåre i klubben
Som sagt kalder jeg det ægte fan !

Men anyways nu ved jeg ikke hvor meget jeg grinte over den kamp med varde :D


Vil slet ikk kommentere på det pjat.
Go Back To Dansk Topic List
Prev16263646566482Next
Add Reply New Topic New Poll