Quote (FamousDK @ Oct 14 2010 11:57am)
Men det er også grunden til hærværken og volden som medierne skaber voldsomt frem ved Brøndby
Det er Pga vores store nederlag når du kigger på hvem vi taber til
varde fx?.
Vi er en stor klub som skal være med om mesterskabet og ikke om at holde midten af tabellen
Og ja det godt at se et dansk hold klare sig som Fck gør i CL

Vil kun give dig ret, tror heller ikke du kan se mig sige dårlige ting om jeres hærværk og vold, det er også en af de ting, som FCK kan være ligeså gode om.
- Det høre til det og høre en top klub med en masse fans osv... Og fans der elsker klubben mere end noget andet.
- Ja jeg fik mig et godt grin over den kamp

hahah
- Som sagt vil jeg gerne se jeg bare være 2 point bag FCK

så der er lidt spænding i ligaen også, OB var bare ikke det samme og jeg ved at visse BIF fans også ville savne FCK hvis det var omvendt.
- Ja en dejlig masse point til Danmark kan sgu kun gavne.
Til dit tifo, så håber jeg FCK overgår den selvfølgelig, men den er sgu meget fed... SEVLOM det er BIF haha
