Quote (berens @ 28 Oct 2011 19:34)
Dengang jeg fulgte med i den franske, der var det lyon og monaco der styrede den liga o.O
Is på .. Monaco har sku aldrig ligget i toppen, men har altid haft en stabil plads i midten a ligaen

Med mindre du er 88 år og så dem i 1963 hvor de sikkert var pænt gz
