d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev16162636465135Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 10 2011 05:26pm
Quote (berens @ 10 Oct 2011 14:15)
Du skulle hellere svare på mit spørgsmål :D


:lol:

Den her gjorde : :P

Almeria - Valladolid
Corboda - Villareal B

Odds : 10,23 ~ 50 Kroner
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,208.41
Oct 11 2011 08:38am
Quote (Kaner @ Oct 11 2011 12:26am)
:lol:

Den her gjorde : :P

Almeria - Valladolid
Corboda - Villareal B

Odds : 10,23 ~ 50 Kroner


nice :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 28 2011 11:24am
Så er det spillet på 2. Divions Fransk hvor alle odds er syligt høje ..

Ascoli - Modena
Bastia - Arles
Guingamp - Angers
Tours - Laval

Odds : 9,89 | Indkud : 100 Kr



Chateauroux - Monaco
Istres - Le Havre
Metz - Reims
(3 X'er)

Odds : 24,38 | Indkud : 100 Kr


^_^








Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,208.41
Oct 28 2011 11:32am
WTF! hvad laver monaco i 2 division?
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 28 2011 11:33am
Quote (berens @ 28 Oct 2011 19:32)
WTF! hvad laver monaco i 2 division?


Fatter jeg heller ikke helt :lol:
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,208.41
Oct 28 2011 11:34am
Quote (Kaner @ Oct 28 2011 06:33pm)
Fatter jeg heller ikke helt :lol:


Dengang jeg fulgte med i den franske, der var det lyon og monaco der styrede den liga o.O
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 28 2011 11:36am
Quote (berens @ 28 Oct 2011 19:34)
Dengang jeg fulgte med i den franske, der var det lyon og monaco der styrede den liga o.O


Is på .. Monaco har sku aldrig ligget i toppen, men har altid haft en stabil plads i midten a ligaen :P
Med mindre du er 88 år og så dem i 1963 hvor de sikkert var pænt gz :lol:
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,208.41
Oct 28 2011 11:44am
Quote (Kaner @ Oct 28 2011 06:36pm)
Is på .. Monaco har sku aldrig ligget i toppen, men har altid haft en stabil plads i midten a ligaen :P
Med mindre du er 88 år og så dem i 1963 hvor de sikkert var pænt gz :lol:


Nu må du holde. Ellers var det fordi jeg ikke så sæsonen fuldt ud o.O
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 28 2011 11:48am
Quote (berens @ 28 Oct 2011 19:44)
Nu må du holde. Ellers var det fordi jeg ikke så sæsonen fuldt ud o.O


Nok derfor ;) Levante vandt vidst også La Liga i år ikke ? ;)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,208.41
Oct 28 2011 11:56am
Quote (Kaner @ Oct 28 2011 06:48pm)
Nok derfor ;) Levante vandt vidst også La Liga i år ikke ? ;)


Du mærkelig...
De sluttede i hver ti fald i top 4 monaco! da jeg var 8-10! ;:D
Go Back To Dansk Topic List
Prev16162636465135Next
Add Reply New Topic New Poll