Quote (FamousDK @ Oct 14 2010 11:46am)
ja det gør vi jo nemlig ikk
Og vi er stadig Nordens bedste !
Vores Tifo's er i top
Vores stemning er faldet lidt giver jeg dig ret i

Kan kun give dig ret i jeres Tifos og at stemningen er faldet, det er sådanset også klart den er det, med det kaos der har været. (intet ondt ment)
- Det ville du ikke kunne undgå i hvilken, som helst klub, hvis i snart vinder noget igen, kommer den så småt igen også.
- FCK er den eneste klub i Danmark pt. og jeg synes faktisk det er ærgeligt.. selvom jeg hader BIF mere end nogen anden klub, så savner jeg kampen om toppen imod jer.

- Lige nu nyder jeg bare FCK's storspil i europærisk fodbold