d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev16162636465482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 12 2010 02:20pm
Endelig lidt medgang til landsholdet, men så igen vi skulle helst også vinde den her kamp, ellers ville det sgu være direkte pinligt.
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Oct 13 2010 01:45am
Quote (Sometimes @ 12 Oct 2010 22:19)
Det overhoved ikke sødt sagt Monze, de har kun godt af at vinde så kan de få lidt selvtillid ! :)


I know men jeg er bare snart så træt af at de hyper alle kampene og får det til at lyde som om vi rent faktisk har en reel chance, men når man så har sat sig til rette i sofaen skal man se på et 4-0 nederlag til Portugal idet Portugal scorede alle målene. Det var ikke bare fordi man var oppe mod overmagten. 1-0 ville være fint idet Portugal er bedre end Danmark, men at lave sådanne nogle fejl som navnligt Christian Skovlsen gjorde betyder at jeg ligeså godt kunne have set en 3. series kamp i Sønder felding.
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 14 2010 03:39am


Altid Nummer 1 !
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 14 2010 04:21am


Der er ingen over
Der er ingen under
Der er KUN FC KØBENHAVN!!!!

FORZA FCK!!!
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 14 2010 04:35am
Quote (Provo2100 @ Oct 14 2010 10:21am)
http://www.youtube.com/watch?v=7y89l8tbe-0

Der er ingen over
Der er ingen under
Der er KUN FC KØBENHAVN!!!!

FORZA FCK!!!


Det viser intet
Vi er langt over jer angående stemning og Tifo :)
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 14 2010 04:39am
Quote (FamousDK @ Oct 14 2010 11:35am)
Det viser intet
Vi er langt over jer angående stemning og Tifo :)


Det vist lidt af en overdrivelse at sige i er "langt over" os.. Ja i har måske bedre tifos, synes ikk jeres fans har været imponerende i 4-5 år snart.
- Det jo klart, når i kun synger når i vinder ;)
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 14 2010 04:46am
Quote (Provo2100 @ Oct 14 2010 10:39am)
Det vist lidt af en overdrivelse at sige i er "langt over" os.. Ja i har måske bedre tifos, synes ikk jeres fans har været imponerende i 4-5 år snart.
- Det jo klart, når i kun synger når i vinder ;)


ja det gør vi jo nemlig ikk
Og vi er stadig Nordens bedste !
Vores Tifo's er i top
Vores stemning er faldet lidt giver jeg dig ret i :)
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 14 2010 04:46am


Den her Tifo Elsker den !
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 14 2010 04:53am
Quote (FamousDK @ Oct 14 2010 11:46am)
ja det gør vi jo nemlig ikk
Og vi er stadig Nordens bedste !
Vores Tifo's er i top
Vores stemning er faldet lidt giver jeg dig ret i :)


Kan kun give dig ret i jeres Tifos og at stemningen er faldet, det er sådanset også klart den er det, med det kaos der har været. (intet ondt ment)
- Det ville du ikke kunne undgå i hvilken, som helst klub, hvis i snart vinder noget igen, kommer den så småt igen også.
- FCK er den eneste klub i Danmark pt. og jeg synes faktisk det er ærgeligt.. selvom jeg hader BIF mere end nogen anden klub, så savner jeg kampen om toppen imod jer. :)
- Lige nu nyder jeg bare FCK's storspil i europærisk fodbold :hail:
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 14 2010 04:57am
Quote (Provo2100 @ Oct 14 2010 10:53am)
Kan kun give dig ret i jeres Tifos og at stemningen er faldet, det er sådanset også klart den er det, med det kaos der har været. (intet ondt ment)
- Det ville du ikke kunne undgå i hvilken, som helst klub, hvis i snart vinder noget igen, kommer den så småt igen også.
- FCK er den eneste klub i Danmark pt. og jeg synes faktisk det er ærgeligt.. selvom jeg hader BIF mere end nogen anden klub, så savner jeg kampen om toppen imod jer. :)
- Lige nu nyder jeg bare FCK's storspil i europærisk fodbold :hail:


Men det er også grunden til hærværken og volden som medierne skaber voldsomt frem ved Brøndby
Det er Pga vores store nederlag når du kigger på hvem vi taber til
varde fx?.

Vi er en stor klub som skal være med om mesterskabet og ikke om at holde midten af tabellen

Og ja det godt at se et dansk hold klare sig som Fck gør i CL :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev16162636465482Next
Add Reply New Topic New Poll