Quote (Grandebedte @ Nov 7 2011 02:39am)
Hele historien ligger i chatten, for du har jo af en eller anden grund ikke haft lysten til at løse problemet med ham på en ordenlig måde - over pm. Det handler ikke om at holde sig udenfor, for du sviner ham til i den offentlige chat. Det er jo helt åbenlyst, at du på ingen måde er interesseret i at tage lidt ansvar og få fikset det men bare vil trolle knægten.
Hvis der er en "dyb og seriøs" baggrund den der barnlighed, du har udvist, så har jeg ondt af dig, for så rækker dine problemer sgu dybere end depression.
Men nej: Så længe du skriver til ham offentlig, er der frit slag for "udefrakommende" input.
Jeg ved godt mine problemer ligger dybere end depression?
Hvor vil du hen med det ? ^^
Ja selvfølgelig, smid du bare ind med inputs hvis du ønsker xD skal du da være velkommen til.
Men jeg har giver *dig* en chance for at forstå hvorfor jeg opføre mig som jeg gør, den sagde du så pænt nej tak til

Det kan ikke være min skyld da..
Men pod har fortjent præcis hvad han har fået, og så kan det godt være du ikke forstår det, men det igen ikke min skyld ^^ Burde ikke skulle forklare det og gider jeg egentlig ikke

I bund og grund mener han at han kan behandle alle andre usselt, men skal behandles som en med trustet tag ham selv.. Det bare ikke okay